Blair Witch: Rozdziały 10 i 11 - solucja, opis przejścia
Aktualizacja:
Rozdziały 10 i 11 w Blair Witch są ściśle powiązane z tartakiem. Droga do tego budynku była długa, ale przybliży cię ona do odpowiedzi. Poniższa strona zawiera opis przejścia obu tych części opowieści.
Rozdział 10
Wejdź na teren tartaku i uruchom generator. Dzięki temu na terenie kompleksu zapalą się światła. Wejdź przez jedyne otwarte drzwi. Przed tym możesz także zadzwonić do Jess. W środku znajdziesz zdjęcie oraz kolejną taśmę.

Rozdział 11
Wyjdź na zewnątrz pomieszczenia i odtwórz kastę. Zatrzymają ją w momencie, gdy osoba na nagraniu otworzy drugie drzwi. W ten sposób dostaniesz się do pomieszczenia w środku. W środkowej szufladzie biurka znajdziesz kod do kłódki.

Wyjdź i podejdź do furki z kłódką. Ustaw zapadki zgodnie z kodem i wejdź na górę. Podejdź do parawanu, odsłoń go i obejrzyj leżącego tam mężczyznę. Po przeskoku w rzeczywistości, natomiast podnieś kasetę leżącą obok ciała i obejrzyj ją.

Następnie podjedź do okna. Zobaczysz mężczyzną bawiącego z Bulletem. Musisz się z nim skonfrontować.
0
- Blair Witch - poradnik do gry
- Blair Witch: Poradnik do gry
- Blair Witch: Opis przejścia
- Blair Witch: Rozdziały 1,2 i 3 - solucja, opis przejścia
- Blair Witch: Rozdział 4 i 5 - solucja, opis przejścia
- Blair Witch: Rozdziały 6 i 7 - solucja, opis przejścia
- Blair Witch: Rozdziały 8 i 9 - solucja, opis przejścia
- Blair Witch: Rozdziały 10 i 11 - solucja, opis przejścia
- Blair Witch: Rozdziały 12 i 13 - solucja, opis przejścia
- Blair Witch: Rozdziały 14 i 15 - solucja, opis przejścia
- Blair Witch: Rozdziały 16 i 17 - solucja, opis przejścia
- Blair Witch: Opis przejścia
- Blair Witch: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.