Szturm Na Karkand (1) | Mapy Battlefield 3 Powrót do Karkand
Aktualizacja:
Szturm Na Karkand

Szturm Na Karkand to gęsto zabudowana i duża mapa, na której brak jakichkolwiek pojazdów latających. Cieszy się przez to ogromną popularności graczy, którzy preferują walkę piechoty. Karkand, dzięki swojej topografii oferuje wiele możliwości zastosowania ładunków wybuchowych przeciw piechocie. W trybie podboju, na początku rundy wszystkie flagi są kontrolowane przez stronę Rosyjską, zmuszając Amerykanów do odbijania kolejnych punktów. Rosjanie nie mają wyznaczonej bazy i na początku odradzają się w obok dowolnej flagi. Za sprawą takiej konfiguracji, runda kończy się w momencie przejęcia przez Amerykanów wszystkich flag, nawet jeśli Rosjanie wciąż posiadają kupony - po prostu nie mieliby się gdzie odrodzić. Gęste zabudowania na Karkandzie są idealną okazją do zastawiania pułapek na piechotę. Wystarczy rozstawić min Claymore w uliczkach prowadzących do flag.
Punktem zapalnym na początku rundy jest zawsze Flaga A - Hotel. Siły rosyjskie muszą jak najszybciej ufortyfikować okolice hotelu, natomiast Amerykanie zmuszeni są do unikania ognia i prowadzenia frontalnego szturmu na ten punkt. Punkt kontrolny G służy stronie rosyjskiej za bazę, dlatego znajduje się tam najwięcej pojazdów.
![]() | Na większość dachów Karkandu można się dostać i wykorzystać je jako punkty snajperskie, jednak nie ma tutaj żadnych pojazdów latających, które by to ułatwiły, a zrzut spadochronowy jest niemożliwy. Jest jednak jedna sztuczka, która pozwala graczom dostać się na niemal każdy dach (działa to na wszystkich mapach). ![]() Aby dostać się na dachy Karkandu trzeba mieć do dyspozycji MAVa zwiadowcy. Za jego pomocą można "wywindować się" na szczyt budynku i rozstawić tam nadajnik (punk odrodzeń) dla reszty drużyny. Poniższy filmik przedstawia jak dokładnie to zrobić (może wymagać odrobinę praktyki): |
Wielki Podbój

![]() | ![]() | ![]() |
|
|
![]() | HOTEL // A |
![]() | PLAC // B Pojazdy dostępne dla Marines:
Pojazdy dostępne dla Specnazu:
|
![]() | TARGOWISKO // C Pojazdy dostępne dla wszystkich:
|
![]() | PRZEDMIEŚCIA // D Pojazdy dostępne dla Marines:
Pojazdy dostępne dla Specnazu:
|
![]() | POCIĄG // E Pojazdy dostępne dla Marines:
Pojazdy dostępne dla Specnazu:
|
![]() | MAGAZYN // F
Pojazdy dostępne dla Marines:
Pojazdy dostępne dla Specnazu:
Pojazdy dostępne dla wszystkich:
|
![]() | BUDKA STRAŻNIKA // G
Pojazdy dostępne dla Marines:
Pojazdy dostępne dla Specnazu:
|
Podbój

![]() | ![]() | ![]() |
|
|
![]() | HOTEL // A |
![]() | PLAC // B |
![]() | FONTANNA // C Pojazdy dostępne dla Marines:
Pojazdy dostępne dla Specnazu:
|
![]() | TARGOWISKO // D
|
![]() | KOMPLEKS // E
Pojazdy dostępne dla Marines:
Pojazdy dostępne dla Specnazu:
|
0
- Battlefield 3: Powrót do Karkand - poradnik do gry
- Battlefield 3: Powrót do Karkand - poradnik do gry
- Mapy
- Ogólnie o mapach w B2K | Mapy Battlefield 3 Powrót do Karkand
- Opis map | Mapy Battlefield 3 Powrót do Karkand
- Szturm Na Karkand (1) | Mapy Battlefield 3 Powrót do Karkand
- Szturm Na Karkand (2) | Mapy Battlefield 3 Powrót do Karkand
- Zatoka Omańska (1) | Mapy Battlefield 3 Powrót do Karkand
- Zatoka Omańska (2) | Mapy Battlefield 3 Powrót do Karkand
- Półwysek Sharqi (1) | Mapy Battlefield 3 Powrót do Karkand
- Półwysek Sharqi (2) | Mapy Battlefield 3 Powrót do Karkand
- Wyspa Wake (1) | Mapy Battlefield 3 Powrót do Karkand
- Wyspa Wake (2) | Mapy Battlefield 3 Powrót do Karkand
- Mapy
- Battlefield 3: Powrót do Karkand - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.