B-17 Flying Fortress II: The Mighty 8th: Radiooperator
Aktualizacja:

Siedząc za fotelem radiooperatora raczej nie będziesz miał ciekawej pracy. Na wstępie po otworzeniu pierwszego zeszytu możesz wydać rozkaz rozpoczęcia operacji. Podczas lotu masz możliwość zmiany pułapu, odebrania informacji o pogodzie nad celem, wyboru celu do zbombardowania, wydania rozkazu opuszczenia formacji lub powrotu do bazy. Cel zmieniaj tylko wtedy, gdy zachmurzenie naprawdę nie pozwala na wykonanie zadania. Powrót do bazy rzadko jest używany, mimo to jeśli nie widzisz możliwości szybkiego dotarcia nad cel, a wokół lata pełno wrogich jednostek, warto odwołać misję niż stracić kilka samolotów.
- B-17 Flying Fortress II: The Mighty 8th - poradnik do gry
- B-17 Flying Fortress II: The Mighty 8th - poradnik do gry
- B-17 Flying Fortress II: The Mighty 8th: Teoria
- B-17 Flying Fortress II: The Mighty 8th: Przed operacją
- B-17 Flying Fortress II: The Mighty 8th: Start z lotniska
- B-17 Flying Fortress II: The Mighty 8th: Lot
- B-17 Flying Fortress II: The Mighty 8th: Nawigacja
- B-17 Flying Fortress II: The Mighty 8th: Radiooperator
- B-17 Flying Fortress II: The Mighty 8th: Awaria
- B-17 Flying Fortress II: The Mighty 8th: Bombardowanie
- B-17 Flying Fortress II: The Mighty 8th: Powrót do bazy. Lądowanie.
- B-17 Flying Fortress II: The Mighty 8th: Teoria
- B-17 Flying Fortress II: The Mighty 8th - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany257244 Junior
zaryzykowal bym nawet ze symulator ten jest rewelacyjny ( no moze poza modelem lotu mysliwcow ale to dodatek bo sama gra traktuje o b17 wiec to sie nie liczy ) pozdrawiam wszystkich milosnikow tej gry
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
