Assassins Creed: Tamir z Damaszku
Aktualizacja:
Tamir z Damaszku
Kingdom - droga do Damaszku
Status: Speak with the Bureau Leader in Damascus.
Porozmawiaj z szefem kryjówki w Damaszku.
![]() | ![]() |
By dotrzeć do Damaszku musisz wpierw dosiąść konia, który znajduje się zaraz za palisadą. Znajdziesz się na terenie Królestwa i choć droga jest dość prosta, kolejne części mapy odkryją się przed Tobą dopiero, gdy dokonasz synchronizacji z przydrożnych wież. Wespnij się pierwszą z nich, unikając wzroku strażników.
![]() | ![]() |
Na rozdrożu skręć w lewo, a gdy przybędziesz do wioski, wejdź na kolejną wieżę. Udaj się teraz w kierunku południowego wschodu. Jeśli zdarzy się, że ruszy za Tobą pościg, zwyczajnie zejdź z konia i schowaj się w stogu siana. Nim dotrzesz do Damaszku powinieneś zsynchronizować jeszcze dwie wieże. Niebawem znajdziesz się u bram miasta
Damascus - śledztwo
Status:0/6 Investigations Complete. 2 Investigations are needed to access Assassination Memory. Climb view point to locate them.
0/6 odnalezionych tropów. 2 tropy są wymagane, by otrzymać dostęp do wspomnień dotyczących zabójstwa. Wdrap się na punkty obserwacyjne i zlokalizuj tropy.
![]() | ![]() |
Pod murami uratuj mieszkańca od szykan, dzięki temu będziesz mógł przejść między strażnikami wtopiony w grupę uczonych. Rzuć okiem na mapę i wdrap się na zaznaczony na niej punkt obserwacyjny. Znów spójrz na mapę, literą A oznaczona jest siedziba szefa miejscowego oddziału zabójców. Udaj się tam przeskakując z dachu na dach. Teraz możesz zacząć zaliczać kolejne punkty obserwacyjne, by zdobyć potrzebne informacje.

Na powyższej mapie znajdują się wszystkie tropy, które są opisane poniżej zgodnie z numeracją. Do uzyskania informacji o ofierze wystarczą dwa. Dokładny opis wykonywania poszczególnych misji znajduje się w rozdziale "Rodzaje misji". Gdy znajdziesz wymaganą ilość tropów wróć do kryjówki, a otrzymasz zlecenie.
![]() | ![]() |
1.Pickpocket (doliniarstwo). Jeśli masz problem z udaną próbą zwędzenia listu, rzuć okiem do rozdziału "Opis misji". Udana próba zaowocuje informacją, o planowanej przez Tamira dostawie.
![]() | ![]() |
2.Pickpocket (doliniarstwo). Dowiesz się, że na targowisko można przedostać się po dachach w północno-wschodniej części dzielnicy.
![]() | ![]() |
3.Eavesdropping (podsłuchiwanie). Podsłuchana rozmowa ujawnia, że Tamir zwołał spotkanie.
![]() | ![]() |
4.Eavesdropping (podsłuchiwanie). Rozmowa ujawni, że do otoczenia Tamira można przedostać się po drewnianych belkach.
![]() | ![]() |
5.Interrogation (przesłuchanie). Nieszczęśnik zdradzi, że Tamir dostarcza broń dla innego odbiorcy niż Saladyn.
![]() | ![]() |
6.Eavesdropping (podsłuchiwanie). Dialog prowadzi do wniosków, że warto mieć w odwodzie ludzi, którzy odciągną strażników.
Tamir
Gdy otrzymasz zlecenie udaj się w miejsce oznaczone na mapie. Przygotuj zawczasu ukryte ostrze. Gdy Tamir zbliży się do straganu, zajdź go powoli od tyłu i wykończ. Ewakuuj się z tego miejsca tak szybko jak tylko to możliwe i natychmiast biegnij w kierunku kryjówki (najlepiej po dachach).
![]() | ![]() |
Zaatakuj Tamira ukrytym ostrzem.
Znów znajdziesz się w laboratorium. Porozmawiaj z dziewczyną; możesz też poczytać maile w komputerze przy Animusie. Poza tym niewiele jest tu do roboty i możesz po prostu iść spać. Nad ranem, po krótkiej rozmowie zabierz się do pracy.
Komentarze czytelników
Dzień dobry, mam pytanie, postanowiłem przejść tą grą na 100%, i mam pewien problem, brakuje mi 1 flagi assasynów w Masjafie, i nie wiem gdzie ona jest, sprawdziłem dokładnie miejsca z tej mapy, ustawiałem się jak osoba na zdjęciach i nic , nie znalazłem, przeszukałem dokładnie wszystkie te miejsca i nie wiem gdzie dalej szukać.
Ta gra ma chory system powrotu do wcześniejszych wspomnień (rozdziałów) dla ludzi, którzy po przejściu fabuły chcieliby ukończyć grę w 100%. Nie dość, że ładują się cholernie długie cut scenki początku rozdziału za każdym razem, gdy chce się wejść do danego wspomnienia, to trzeba ukończyć CAŁE wspomnienie po kolei zadanie po zadaniu. Po prostu chore, w późniejszych AC gra po ukończeniu fabuły wrzuca gracza normalnie do miasta, trochę jak w serii gta. W AC1 podstawową bazą jest animus i Desmond i rozgrywanie od nowa CAŁYCH rozdziałów gry. Nie da się po prostu wbić do średniowiecznej, przykładowo, Jerozolimy po przejściu gry i dokończyć tego, czego się wcześniej nie zrobiło...
Z powodu tego skrajnie durnego systemu, raczej 100% w tej grze sobie odpuszczę....
Mam x360 i nie otworzyła mi się kolejna dzielnica! proszę o pomoc
niby po co na pc skoro wiadomo jak sterowac a wogole gra jest niezla
Nie działa to z eagle vision.........nadal brak dostępu
Włącz eagle vision i podejdź do komputera doktorka...
wie ktos co zrobic po zabicia mistrza al mualim czy jakos tam w tym laboratorium.NIe wiem co zrobic w tym laboratorium to jest juz memory block 7??? wie ktos????
mam pewien problem ja gram na xboxie i w 6 memory blocku w arsuf pojawia mi sie 2 assassin i gdy dochodze do miejsca gdzie powinienem rozmawiac z krolem nic sie nie dzieje, rycerze mnie nie atakuja nawet a ja tez nie moge zabic. bardzo prosze o pomoc
Czy wam również zdarza się że ta gra(PS3) sie zacina mi o wiele wiele za często..??? I np. Dzielnica Biednych w Jerozolimie (przez co nie da sie ukończyć gry) wogóle sie nie otwiera albo czasami nie da sie wsiąść na konia bo ten sobie leży jak i wszystkie w okolicy...:)
pickpocket - złodziej kieszonkowy
Prawdopodobnie masz komuś coś ukraść :).
Mam pytanie co to znaczy w assassin's creed pickpocket ponieważ mam misje i nie wiem co to znaczy?:)
Natomiast ja mam problem z 17 i 18 assassin flag, jestem juz po degradacji i nie wiem jak wejsc tam gdzie sa te flagi, czy trzeba jeszcze przed degradacja tam wejsc?
dzieki za pomoc
Poradnik kozacki. Ale mam mały problem. Wie może ktoś jak dostać się do flagi nr 47 bo za groma nie wiem :(
Poradnik naprawdę świetny ! POLECAM ! :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.




















