Talal z Jerozolimy (cz.2) | Memory Block 03 | Assassin's Creed
Aktualizacja:
Jerusalem - śledztwo cz.II
4. Informer (informator) - informator chce jak zwykle 20 flag w 3 minuty. Poniżej znajduje się instrukcja jak je zdobyć. Znów dowiesz się, że Talal to mistrz łuku. | ![]() |
![]() Biegnij wpierw na zachód, po murku i schodami pod górę. | ![]() Skręć w lewo i biegnij prosto, przeskakując na sąsiedni budynek. |
![]() Weź flagi leżące na wprost | ![]() Będziesz musiał skręcić teraz łukiem w prawo. Wskocz na słup. |
![]() Wskocz na skrzynie i biegnij prosto. | ![]() Skręć znów w prawo i biegnij przez drewnianą kładkę |
A oto kolejne zadania:
![]() | ![]() |
5. Pickpocket (doliniarstwo). Skradziona mapa ujawni miejsce, dokąd ucieknie Talal.
![]() | ![]() |
6. Pickpocket (doliniarstwo). Skradziona mapa ujawni pozycje ochroniarzy Talala.
Talal
Dojście do magazynu Talala jest strzeżone, dlatego będziesz musiał posłużyć się metodą "na uczonego" lub też zwyczajnie ominąć strażników górą. Gdy wejdziesz do środka zostaniesz otoczony przez grupę żołdaków, wykończ ich, wejdź po drabinie, zabij łucznika i wyjdź na dach. Przygotuj ukryte ostrze i goń Talala. Gdy znajdziesz się za jego plecami, zabij go w biegu. Poniżej znajduje się dokładna instrukcja jak się do niego dobrać.
![]() Wykończ żołdaków Talala. | ![]() Gdy skończysz wejdź po drabinie. |
![]() Zabij łucznika i wyjdź na dach. | ![]() Przygotuj ukryte ostrze i rzuć się w pogoń. |
![]() Goń Talala ulicami, nie gubiąc go z oczu. | ![]() Gdy znajdziesz się za jego plecami, zakończ sprawę ukrytym ostrzem. |
Znów jesteś w laboratorium; idź do swojej sypialni, zajrzyj do szafki i połóż się spać. Nad ranem, po konwersacji, zbliż się do doktora stojącego przy oknie i zabierz mu coś z kieszeni. Wróć do zadania.
0
Komentarze czytelników
zanonimizowany1096604 Junior
Nie działa to z eagle vision.........nadal brak dostępu
sexocholik Junior
niby po co na pc skoro wiadomo jak sterowac a wogole gra jest niezla
Elominatii Junior
Mam x360 i nie otworzyła mi się kolejna dzielnica! proszę o pomoc
Wen-Chi Lee Konsul
Ta gra ma chory system powrotu do wcześniejszych wspomnień (rozdziałów) dla ludzi, którzy po przejściu fabuły chcieliby ukończyć grę w 100%. Nie dość, że ładują się cholernie długie cut scenki początku rozdziału za każdym razem, gdy chce się wejść do danego wspomnienia, to trzeba ukończyć CAŁE wspomnienie po kolei zadanie po zadaniu. Po prostu chore, w późniejszych AC gra po ukończeniu fabuły wrzuca gracza normalnie do miasta, trochę jak w serii gta. W AC1 podstawową bazą jest animus i Desmond i rozgrywanie od nowa CAŁYCH rozdziałów gry. Nie da się po prostu wbić do średniowiecznej, przykładowo, Jerozolimy po przejściu gry i dokończyć tego, czego się wcześniej nie zrobiło...
Z powodu tego skrajnie durnego systemu, raczej 100% w tej grze sobie odpuszczę....
heh181818 Junior
Dzień dobry, mam pytanie, postanowiłem przejść tą grą na 100%, i mam pewien problem, brakuje mi 1 flagi assasynów w Masjafie, i nie wiem gdzie ona jest, sprawdziłem dokładnie miejsca z tej mapy, ustawiałem się jak osoba na zdjęciach i nic , nie znalazłem, przeszukałem dokładnie wszystkie te miejsca i nie wiem gdzie dalej szukać.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.