Sibrand z Akki | Memory Block 05 | Assassin's Creed

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Sibrand z Akki

Acre - śledztwo

Dzielnica doków w Acce jest bardzo silnie obstawiona przez maszerujące oddziały krzyżowców. Gdy tylko znajdziesz się w ich pobliżu, natychmiast zacznie pulsować czerwony znacznik. Misje takie jak zabójstwo czy przesłuchanie mogą nastręczyć sporo trudności. Jeśli np. nie powiedzie Ci się, staraj się odciągnąć straże jak najdalej miejsca misji, gdyż zwłoki będą zwracać uwagę, co oczywiście nie sprzyja powodzeniu zadania.

Porozmawiaj z rezydentem, a następnie odnajdź punkt widokowy w dzielnicy klasy średniej (Middle District), a na mapie pojawi się reszta wież do synchronizacji. Gdy zgromadzisz co najmniej 3 tropy idź do kryjówki po zlecenie.

Status:0/6 Investigations Complete - Sibrand z Akki | Memory Block 05 | Assassins Creed - Assassins Creed - poradnik do gry

Status:0/6 Investigations Complete. 3 Investigations are needed to access Assassination Memory. Climb view point to locate them.

0/6 odnalezionych tropów. 3 tropy są wymagane, by otrzymać dostęp do wspomnień dotyczących zabójstwa. Wdrap się na punkty obserwacyjne i zlokalizuj tropy.

Tropy w dzielnicy klasy średniej w Acce. - Sibrand z Akki | Memory Block 05 | Assassins Creed - Assassins Creed - poradnik do gry
Tropy w dzielnicy klasy średniej w Acce.
1 - Sibrand z Akki | Memory Block 05 | Assassins Creed - Assassins Creed - poradnik do gry
1 - Sibrand z Akki | Memory Block 05 | Assassins Creed - Assassins Creed - poradnik do gry

1. Eavesdropping (podsłuchiwanie). Z podsłuchanej rozmowy dowiesz się, że Sibrand ukrywa się w dokach i obawia się zamachu.

2 - Sibrand z Akki | Memory Block 05 | Assassins Creed - Assassins Creed - poradnik do gry
2 - Sibrand z Akki | Memory Block 05 | Assassins Creed - Assassins Creed - poradnik do gry

2. Informer (informator). Informator zażąda zlikwidowania 5 celów w ciągu 4 minut. W zamian otrzymasz mapę z pozycjami strażników w dokach.

3 - Sibrand z Akki | Memory Block 05 | Assassins Creed - Assassins Creed - poradnik do gry
3 - Sibrand z Akki | Memory Block 05 | Assassins Creed - Assassins Creed - poradnik do gry

3. Informer (informator). Informator zażąda zlikwidowania trzech celów. W zamian otrzymasz mapę z pozycjami pijaków w dokach (mogą zepchnąć Altaira do wody).

4 - Sibrand z Akki | Memory Block 05 | Assassins Creed - Assassins Creed - poradnik do gry
4 - Sibrand z Akki | Memory Block 05 | Assassins Creed - Assassins Creed - poradnik do gry

4. Interrogation (przesłuchanie). Dostaniesz informację, że Sibrand jest gotów stworzyć blokadę morską by odciąć Ryszarda od posiłków.

5 - Sibrand z Akki | Memory Block 05 | Assassins Creed - Assassins Creed - poradnik do gry
5 - Sibrand z Akki | Memory Block 05 | Assassins Creed - Assassins Creed - poradnik do gry

5. Pickpocket (doliniarstwo). Skradziony dokument zawiera informację, że Sibrand nie obsadził północnej części doków strażą.

6 - Sibrand z Akki | Memory Block 05 | Assassins Creed - Assassins Creed - poradnik do gry
6 - Sibrand z Akki | Memory Block 05 | Assassins Creed - Assassins Creed - poradnik do gry

6. Pickpocket (doliniarstwo). Skradziony list zawiera wiadomość, że Sibrand niebawem wycofa się na swój statek.

Sibrand

Sibrand sam w sobie nie stanowi żadnego zagrożenia, a jedyny problem polega na przedostaniu się w okolice jego okrętu. Altair, mimo, że potrafiłby zdobyć wieżę Eiffla, niestety słabo sobie radzi z pływaniem i prawdopodobnie utopiłby się nawet w przydomowym basenie rodem z małpiego gaju. Przeskakuj więc z łodzi na łódź i z pala na pal, uważając na strażników i pijanych żeglarzy. Do dzieła.

Biegnij przeskakując z łodzi na łódź wzdłuż pomostu - Sibrand z Akki | Memory Block 05 | Assassins Creed - Assassins Creed - poradnik do gry

Biegnij przeskakując z łodzi na łódź wzdłuż pomostu. Uważając na strażników przejdź na pomost, a następnie na łódź po lewej tronie.

Rzuć nożem w strażnika i wdrap się na wieżyczkę - Sibrand z Akki | Memory Block 05 | Assassins Creed - Assassins Creed - poradnik do gry

Rzuć nożem w strażnika i wdrap się na wieżyczkę.

Zeskocz na łódź po drugiej stronie wieży - Sibrand z Akki | Memory Block 05 | Assassins Creed - Assassins Creed - poradnik do gry

Zeskocz na łódź po drugiej stronie wieży.

Wskocz na łódź po której pokładzie zatacza się pijak - Sibrand z Akki | Memory Block 05 | Assassins Creed - Assassins Creed - poradnik do gry

Wskocz na łódź po której pokładzie zatacza się pijak. Omiń go i udaj się w stronę statku.

Przeczekaj przyczepiony do burty aż nadejdzie nasz cel - Sibrand z Akki | Memory Block 05 | Assassins Creed - Assassins Creed - poradnik do gry

Przeczekaj przyczepiony do burty aż nadejdzie nasz cel.

Gdy Sibrand zacznie strzelać z łuku, wbiegnij na pokład i zrób z nim porządek ukrytym ostrzem - Sibrand z Akki | Memory Block 05 | Assassins Creed - Assassins Creed - poradnik do gry

Gdy Sibrand zacznie strzelać z łuku, wbiegnij na pokład i zrób z nim porządek ukrytym ostrzem.

Po powrocie do mistrza, udaj się do Damaszku.

Podobało się?

0

Assassin's Creed

13 listopada 2007

PC PlayStation Xbox
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji
2015-05-31
13:29

zanonimizowany1096604 Junior

Nie działa to z eagle vision.........nadal brak dostępu

Komentarz: zanonimizowany1096604
2015-11-22
16:29

sexocholik Junior

👍

niby po co na pc skoro wiadomo jak sterowac a wogole gra jest niezla

Komentarz: sexocholik
2017-08-05
16:41

Elominatii Junior

Mam x360 i nie otworzyła mi się kolejna dzielnica! proszę o pomoc

Komentarz: Elominatii
2018-05-02
18:44

Wen-Chi Lee Konsul

Ta gra ma chory system powrotu do wcześniejszych wspomnień (rozdziałów) dla ludzi, którzy po przejściu fabuły chcieliby ukończyć grę w 100%. Nie dość, że ładują się cholernie długie cut scenki początku rozdziału za każdym razem, gdy chce się wejść do danego wspomnienia, to trzeba ukończyć CAŁE wspomnienie po kolei zadanie po zadaniu. Po prostu chore, w późniejszych AC gra po ukończeniu fabuły wrzuca gracza normalnie do miasta, trochę jak w serii gta. W AC1 podstawową bazą jest animus i Desmond i rozgrywanie od nowa CAŁYCH rozdziałów gry. Nie da się po prostu wbić do średniowiecznej, przykładowo, Jerozolimy po przejściu gry i dokończyć tego, czego się wcześniej nie zrobiło...

Z powodu tego skrajnie durnego systemu, raczej 100% w tej grze sobie odpuszczę....

Komentarz: Wen-Chi Lee
2021-03-19
12:26

heh181818 Junior

Dzień dobry, mam pytanie, postanowiłem przejść tą grą na 100%, i mam pewien problem, brakuje mi 1 flagi assasynów w Masjafie, i nie wiem gdzie ona jest, sprawdziłem dokładnie miejsca z tej mapy, ustawiałem się jak osoba na zdjęciach i nic , nie znalazłem, przeszukałem dokładnie wszystkie te miejsca i nie wiem gdzie dalej szukać.

Komentarz: heh181818

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl