Armed & Dangerous: Misja 14 cz.2

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści
Korzystając z okazji możemy zająć się zdobyciem Tokena - Misja 14 cz.2 | Armed & Dangerous - Armed & Dangerous - poradnik do gry

Korzystając z okazji możemy zająć się zdobyciem Tokena. Wracaj do miejsca startu. Musisz odnaleźć widoczny na screenie budynek. Podejdź do niego od strony bramy, którą przekroczyłeś w poprzedniej misji. Po dotarciu do budynku skieruj się w lewo.

Idź prosto - Misja 14 cz.2 | Armed & Dangerous - Armed & Dangerous - poradnik do gry

Idź prosto. Omiń drzewa i skieruj się do niewielkiego wzniesienia. Znajdziesz tu upragniony Token. Tym razem jest to obraz, dzięki któremu odblokujesz kolejny Cheat w menu głównym.

Kontynuuj poszukiwania chłopów - Misja 14 cz.2 | Armed & Dangerous - Armed & Dangerous - poradnik do gry

Kontynuuj poszukiwania chłopów. Największą, trzyoosobową grupkę odnajdziesz przy wspomnianym przed chwilą budynku. Żadnych problemów nie powinno Ci natomiast sprawić odnalezienie budynków, do których należy ich odeskortować. Wszystkie są na widoku.

ROZKAZ WYPEŁNIONY:

1) RESCUE 10 HAPLESS PEASANTS (Uratuj 10 chłopów)

Wracaj SZYBKO do kryształowej wieży, przy której stoi reszta drużyny - Misja 14 cz.2 | Armed & Dangerous - Armed & Dangerous - poradnik do gry

Wracaj SZYBKO do kryształowej wieży, przy której stoi reszta drużyny. Po chwili zaczną nadbiegać pierwsi wrogowie. Spokojnie sobie do nich celuj, na tych pierwszych nie warto marnować żadnych bombek. Możesz natomiast zbierać pozostawiane przez nich przedmioty.

Dopiero gdy zacznie się robić naprawdę gorąco podbiegnij kawałek do przodu i uaktywnij Black Hole - Misja 14 cz.2 | Armed & Dangerous - Armed & Dangerous - poradnik do gry

Dopiero gdy zacznie się robić naprawdę gorąco podbiegnij kawałek do przodu i uaktywnij Black Hole. Cofnij się i oglądaj efekty swojego działania :-) W pierwszej kolejności eliminuj komandosów i gostków z łukami.

Uważaj też na okazjonalnie podrzucane granaty, na szczęście nie zabierają one zbyt wiele energii - Misja 14 cz.2 | Armed & Dangerous - Armed & Dangerous - poradnik do gry

Uważaj też na okazjonalnie podrzucane granaty, na szczęście nie zabierają one zbyt wiele energii. Po równych dwóch minutach Jonesey wysadzi bramę co automatycznie zakończy tę misję.

ROZKAZY WYPEŁNIONE:

2) GET JONESY (ALIVE) TO THE GLASS TOWER (Doprowadź Joneseya do szklanej wieży)

3) GUARD JONESY WHILE HE BLOWS THE TOWER DOORS (Pilnuj Joneseya w czasie gdy będzie próbował wysadzić drzwi prowadzące do wieży)

Armed & Dangerous

21 lutego 2003

PC Xbox
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl