Another War: Porady ogólne
Aktualizacja:
Spis treści
- Szczególnie z początku gry inwestować w zręczność, postać z dużą AC (>=9) nie musi się nikogo lękać przez pewien czas.
- Zainwestować w umiejętność posługiwania się karabinami przez wzgląd na doskonały i łatwo dostępny już na początku sztucer.
- Nie pędzić po terenie na oślep, żeby nie wpadać w duże ilości wrogów. Szczególnie później, gdy przeciwnicy będą rzucać granatami oraz strzelać z Panzerfaustów, sztuka uciekania przez ich szeregi nie ma szans powodzenia.
- Nie naprawiać czego popadnie, a dopiero, gdy się to okaże potrzebne - szkoda pieniędzy na narzędzia.
- Dobrze umieć choć troszkę walczyć wręcz, bo jest to jedyny pewny i zawsze dostępny sposób walki. Amunicja w pięściach się nie kończy, a i same pięści się nie zużywają.
- Na pasku nosić mocne lekarstwa, w plecaku słabsze.
- Dbać o to, by mieć stale na pasku używaną amunicję, żeby postać mogła sobie sama ją przeładować, gdy jej braknie.
- Również starać się nie dopuszczać do walki mocno zużytą bronią - zacięcie się karabinu w sytuacji podbramkowej jest strasznie frustrujące.
- XP są dzielone pomiędzy wszystkie postaci. W poradniku podaję zawsze sumę - jeśli podaję.
- Artykuły w sklepach są losowane przy rozpoczęciu kupowania, ale zawsze mieszczą się w pewnych granicach możliwości sklepikarza.
- Nie wykorzystywać punktów rozwoju na siłę - jeśli nic nie jest w danej chwili potrzebne to zostawić punkciki na zaś - nie zginą.
- Nic na siłę, jak zacznie brakować amunicji i bandaży, to nie wdawać się w walki tylko przemykać bokiem i uciekać. Bohaterowie żyją krótko i łatwo popadają we frustrację.
- Patrzeć na ceny drogich produktów, nawet te same przedmioty potrafią mieć kilkakrotnie większe ceny.
- Plecaki się nie sumują, a jedynie powiększają przestrzeń ładunkową do zadanej wielkości.
- Gdy postać przestanie biec ze zmęczenia, to przełączyć ją na chód - będzie wówczas poruszała się tak samo szybko, a zacznie odzyskiwać siły.
- Warto nosić ze sobą po jednym egzemplarzu każdej dostępnej w grze broni - nigdy nie wiadomo, czy nie zajdzie konieczność skorzystania z dziwacznej amunicji.
- I uważać na to, by postać nosiła broń ktorą się umie posługiwać. W granicach możliwości należy dbać o to, by różne postaci posługiwały się różną bronią, dzięki czemu zużycie amunicji będzie bardziej optymalne.
Komentarze czytelników
Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
