Ankh Klątwa Mumii: Rozdział 5 - W Zaświatach

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Rozdział piąty: W Zaświatach

[Charter Five: Into The Dark]

Ciemność widzę, ciemność! Załóż diadem otrzymaną od Ozyrysa, posłuży ci on jako latarka, która rozświetli otoczenie.

Zejdź po pochylni na dół. W pewnym momencie natkniesz się na piekielnego psa [Hell Jackal] blokującego przejście. Rzuć mu basebolową piłkę a będziesz mógł przejść dalej.

Gdy dojdziesz do kamiennych drzwi, podejdź do panelu z bezpiecznikami po ich prawej stronie (68). Przesuń płytę leżącą na panelu.

Wyciągnij bezpiecznik odpowiedzialny za myślenie (żółty) i włóż do czerwonego slotu (pamięć) - Rozdział V - W Zaświatach | Rozdziały IV i V | Ankh Klątwa Mumii - Ankh: Klątwa Mumii - poradnik do gry

Wyciągnij bezpiecznik odpowiedzialny za myślenie (żółty) i włóż do czerwonego slotu (pamięć)

Podejdź do drzwi i porozmawiaj z nimi - Rozdział V - W Zaświatach | Rozdziały IV i V | Ankh Klątwa Mumii - Ankh: Klątwa Mumii - poradnik do gry

Podejdź do drzwi i porozmawiaj z nimi. Powiedz że jesteś przyjacielem i że chcesz obejrzeć kolekcję zawiasów. Umożliwi ci to przejście na druga stronę.

Wejdź na schody, znajdziesz się w pomieszczeniu z Ozyrysem, Dinarem i córką faraona.

Zapytaj Ozyrysa czy zdejmie z ciebie klątwę. Nie zgodzi się więc nie pozwól mu zabrać ankha bez walki. Gdy przejmie nad tobą kontrolę pojawi się Thara i w ostatniej chwili złapie medalion. Assil sterowany przez Ozyrysa zacznie gonić Tharę, którą to ty teraz będziesz sterować.

Przesuń Tharę na lewo i za kolumnę (69).

Spadający głaz spowoduje, iż duch Assila opuści jego ciało - Rozdział V - W Zaświatach | Rozdziały IV i V | Ankh Klątwa Mumii - Ankh: Klątwa Mumii - poradnik do gry

Spadający głaz spowoduje, iż duch Assila opuści jego ciało. Musisz teraz aktywować ankh - wybierz ostatnią opcję dialogową [Isis gave the ankh to Ra, Ra gave it to Osiris, Osiris gave it to Seth and Seth gave it to the pharaoh]. Thara zaoferuje Ozyrysowi ważenie swojej duszy, które zadecyduje czy zostanie uwolnieni czy też nie.

Gdy ponownie przejmiesz kontrolę nad Assilem zbiegnij po schodach na dół. Thara i córka faraona podążą za tobą.

Gdy znajdziecie się u stóp sfinksa a Ozyrys wyłoni się z otworu w ziemi popchnij Bakshisha, ten spadając w przepaść pociągnie Ozyrysa za sobą - Rozdział V - W Zaświatach | Rozdziały IV i V | Ankh Klątwa Mumii - Ankh: Klątwa Mumii - poradnik do gry

Gdy znajdziecie się u stóp sfinksa a Ozyrys wyłoni się z otworu w ziemi popchnij Bakshisha, ten spadając w przepaść pociągnie Ozyrysa za sobą. Wasza trójka podaży wtedy do pałacu na spotkanie z faraonem.

W rozmowie z faraonem nie żądaj nagrody to szybciej będziesz mógł obejrzeć napisy końcowe - Rozdział V - W Zaświatach | Rozdziały IV i V | Ankh Klątwa Mumii - Ankh: Klątwa Mumii - poradnik do gry

W rozmowie z faraonem nie żądaj nagrody to szybciej będziesz mógł obejrzeć napisy końcowe.

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl