Przywoływanie Ozyrysa (2) | Rozdział III | Ankh Klątwa Mumii

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

- Znajdź sposób aby Thara mogła ominąć strażnika. [Get Thara past the guard.]

Na dobry początek przejmij kontrolę nad Assilem i zejdź po schodach na dolną kondygnację.

Użyj dźwigni [lever] (33). Poziom wody obniży się i będziesz mógł bezpiecznie przejść po niby mostku na drugą stronę.

Wespnij się na palmę [slim palm] z lewej strony, znajdziesz się po drugiej stronie basenu - Przywoływanie Ozyrysa (2) | Rozdział III | Ankh Klątwa Mumii - Ankh: Klątwa Mumii - poradnik do gry

Wespnij się na palmę [slim palm] z lewej strony, znajdziesz się po drugiej stronie basenu.

Wśród porozrzucanych naczyń, prezentów i innych przedmiotów odszukaj i podnieś następujące rzeczy: homara [lobster] (34), przyprawę [curry powder] (35), widelec [fork] (36) oraz tarę do prania [washboard] (37).

1 - Przywoływanie Ozyrysa (2) | Rozdział III | Ankh Klątwa Mumii - Ankh: Klątwa Mumii - poradnik do gry
Podejdź do zwisającego z okna wieży banera [banner] (38) i odetnij przytrzymujące go linki przy pomocy homara - Przywoływanie Ozyrysa (2) | Rozdział III | Ankh Klątwa Mumii - Ankh: Klątwa Mumii - poradnik do gry

Podejdź do zwisającego z okna wieży banera [banner] (38) i odetnij przytrzymujące go linki przy pomocy homara.

Przejmij teraz kontrolę nad Tharą - Przywoływanie Ozyrysa (2) | Rozdział III | Ankh Klątwa Mumii - Ankh: Klątwa Mumii - poradnik do gry

Przejmij teraz kontrolę nad Tharą.

Przejdź galerią w prawo i wejdź do wieży.

Podejdź do okna i zabierz baner [banner] (39).

Wróć w okolicę pompy [water wheel] i zablokuj ją przy pomocy banera - Przywoływanie Ozyrysa (2) | Rozdział III | Ankh Klątwa Mumii - Ankh: Klątwa Mumii - poradnik do gry

Wróć w okolicę pompy [water wheel] i zablokuj ją przy pomocy banera. Poziom wody podniesie się.

Przełącz się z powrotem na Assila.

Podnieś gadającą zabawkę [Captain Pharaoh], która powinna pływać po wodzie tuż obok ciebie.

Udaj się na galerię i wejdź do wieży po drugiej stronie mostu na którym stoi strażnik.

Użyj dwukrotnie gadającej zabawki. Strażnik zwabiony jej głosem powinien zatrzymać się na galerii.

Ponownie przejmij kontrolę nad Tharą.

Udaj się do wieży, wejdź na most i przejdź na drugą stronę do drugiej wieży. Ukryj się w ciemnym rogu [dark corner]. Strażnik powróci na most.

Ustaw obie postacie na płytach podłogowych przed zamkniętymi drzwiami znajdującymi się na drugim końcu galerii.

Drzwi otworzą się a ty będziesz mógł przejść na drugą stronę i wejść do świątyni - Przywoływanie Ozyrysa (2) | Rozdział III | Ankh Klątwa Mumii - Ankh: Klątwa Mumii - poradnik do gry

Drzwi otworzą się a ty będziesz mógł przejść na drugą stronę i wejść do świątyni.

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Przygodowe

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl