Amnesia Rebirth: The Chamber of Pillars - solucja, sekrety
Ta strona poradnika do gry Amnesia Rebirth zawiera opis przejścia rozdziału The Chamber of Pillars. Dowiecie się jak zaliczyć zagadkę z 3 filarami.
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do gry Amnesia Rebirth znajduje się opis przejścia rozdziału zatytułowanego The Chamber of Pillars. Nasza solucja objaśnia m.in. jak zbadać Chamber of Pillars oraz jak rozwiązać zagadkę z konsolą i 3 filarami celem załączenia urządzenia alchemisty.
Lista sekretów
W etapie The Chamber of Pillars możecie znaleźć 12 sekretów:
- Hank's Notes x1
- Cylinder x1
- The Chamber of Pillars x6
- Zapałki x4
Miejsca pozyskiwania znajdziek uwzględnione zostały w poniższym opisie przejścia rozdziału. Możecie też odnajdywać inne interaktywne przedmioty, przy czym niekoniecznie muszą one mieć jakieś zastosowanie.
Eksploracja komnaty z filarami i sąsiedniego grobowca


Do lokacji Chamber of Pillars dociera się od strony The Portal Chamber - opisaliśmy to na poprzedniej stronie solucji. W opisywanej lokacji musicie rozwiązać zagadkę po to żeby móc kontynuować zmagania w Portal Chamber.
Korytarz doprowadzi Was do sali z trzema filarami i na początek proponujemy dokładnie zbadać tę okolicę w poszukiwaniu znajdziek.
- Na lewo od konsoli znajdziecie sekret The Chamber of Pillars: Wall Diagram Note (obrazek 1).
- Na prawo od konsoli znajdziecie sekret The Chamber of Pillars: Pillar Mechanism Note (obrazek 2).

Niedaleko konsoli znajduje się pokazany na obrazku namiot. Skrywa on zapałki oraz leżącą pod sznurem znajdźkę - The Chamber of Pillars: Tin Hinan Note.

Na lewo od filarów (patrząc od strony konsoli) znajdziecie kilka dzbanów z powyższego obrazka. Podnoście je i podrzucajcie je w powietrze żeby mogły rozbijać się po zderzeniu z kamiennym podłożem. W jednym z tych dzbanów będą znajdowały się zapałki.

Zainteresujcie się schodami po prawej stronie, które prowadzą do zaznaczonego na obrazku przejścia. Znajdziecie tam zapałki i będziecie mogli też przecisnąć się do ciemnego grobowca z kolejnymi sekretami.

W nowo odwiedzanej lokacji można spotkac ghula, tak więc radzimy zapisać wcześniej stan gry, unikać biegania i w razie konfrontacji z kreaturą odbiegać od niej, chować się i czekać w przykucniętej pozycji na zakończenie pościgu.
Nowe miejsce najlepiej jest badać z wyciągniętą lampą naftową żeby nie tracić czasu na zapalanie pochodni czy wolne przemieszczanie się z samą zapałką. W jednej z najbliższych komnat na półce jest pokazany na obrazku sekret - The Chamber of Pillars: Translation Note.

Pozostańcie w pomieszczeniu, w którym była poprzednia znajdźka i zlokalizujcie duży kamienny blok z pokazanym na obrazku kolejnym sekretem - Hank's Notes: Leon De Vries.

Rozejrzyjcie się na prawo od miejsca pozyskania poprzedniej znajdźki żeby zlokalizować pokazane na obrazku zwłoki. Jest tu kilka sekretów do zdobycia:
- Cylinder: Accession - leży na półce na prawo od zwłok
- Zapałki - musicie rozbijać wazony znajdujące się obok cylindra i będą w jednym z nich
- The Chamber of Pillars: Pillar and Lites Note - leży na ziemi na lewo od zwłok
- The Chamber of Pillars: Translation Note - jest na półce nieco dalej na lewo od zwłok
Powróćcie ostrożnie do otworu prowadzącego z powrotem do głównej sali z zagadką.
Zagadka z 3 filarami i konsolą

Zagadka składa się z dwóch części i pierwsza część dotyczy obracania filarów.
Musicie podejść do środkowego filara. Znajduje się przed nim obrotowy mechanizm. Dokonajcie 1 obrotu zgodnie z ruchem wskazówek zegara. Na filarze powinien pojawić się symbol z powyższego obrazka.

Podejdźcie teraz do prawego filara. Wejdźcie w interakcję z obrotowym mechanizmem. Dokonajcie 2 obrotów zgodnie z ruchem wskazówek zegara. Na filarze powinien pojawić się symbol z powyższego obrazka - będzie on identyczny do tego ze środkowego filara.

Możecie teraz zainteresować się konsolą przed filarami.

Przy konsoli trzeba wykonać dwie różne czynności. Najpierw musicie obrócić ekranem z symbolami żeby zaznaczona na obrazku gałka znalazła się po lewej stronie.

Dopiero teraz zacznijcie używać suwaków żeby odwzorować kolejność symboli z filarów - rozwiązanie pokazuje drugi obrazek i jest to drugi rząd symboli.

Na sam koniec wciśnijcie górny przycisk. Jeśli poprawnie wykonaliście wszystkie kroki, to przy filarach powinien pojawić się słup energii. Jest to potwierdzenie załączenia urządzenia alchemisty.
Możecie się już obrócić i skorzystać z korytarza prowadzącego z powrotem do lokacji The Portal Chamber.
0
- Amnesia Rebirth - poradnik do gry
- Amnesia Rebirth: Poradnik do gry
- Amnesia Rebirth: Opis przejścia
- Amnesia Rebirth: Lista wszystkich rozdziałów
- Amnesia Rebirth: The Cassandra - solucja, sekrety
- Amnesia Rebirth: The Caves - solucja, sekrety
- Amnesia Rebirth: The Dark World - solucja, sekrety
- Amnesia Rebirth: The Deeper Caves - solucja, sekrety
- Amnesia Rebirth: The Desert Path - solucja, sekrety
- Amnesia Rebirth: The Fortress - solucja, sekrety
- Amnesia Rebirth: The Arsenal - solucja, sekrety
- Amnesia Rebirth: The Cistern - solucja, sekrety
- Amnesia Rebirth: The Oasis - solucja, sekrety
- Amnesia Rebirth: The Alchemist's Chambers - solucja, sekrety
- Amnesia Rebirth: The Tomb of Tin Hinan - solucja, sekrety
- Amnesia Rebirth: The Portal Chamber (1 wizyta) - solucja, sekrety
- Amnesia Rebirth: The Chamber of Pillars - solucja, sekrety
- Amnesia Rebirth: The Portal Chamber (2 wizyta) - solucja, sekrety
- Amnesia Rebirth: The Hunting Grounds - solucja, sekrety
- Amnesia Rebirth: The Portal Chamber (3 wizyta) - solucja, sekrety
- Amnesia Rebirth: The Catacombs - solucja, sekrety
- Amnesia Rebirth: The Portal Chamber (4 wizyta) - solucja, sekrety
- Amnesia Rebirth: The Theater - solucja, sekrety
- Amnesia Rebirth: The Laboratory - solucja, sekrety
- Amnesia Rebirth: The Factory - solucja, sekrety
- Amnesia Rebirth: The Lower Factory - solucja, sekrety
- Amnesia Rebirth: The Town - solucja, sekrety
- Amnesia Rebirth: The Mines - solucja, sekrety
- Amnesia Rebirth: The Tower - solucja, sekrety
- Amnesia Rebirth: The Throne Room - 3 zakończenia
- Amnesia Rebirth: Opis przejścia
- Amnesia Rebirth: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.