Alternativa: Przekonaj dziewczynkę do złożenia zeznań

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Przekonaj dziewczynkę do złożenia zeznań

Opuściwszy kamienicę Petrenki, po schodach udaj się na stację, gdzie na mapie linii pociągów (na budynku po prawej) wybierz nową lokację - supermarket. Na miejscu skieruj się w lewo ("idź dalej"). Następnie zejdź do podziemi (kursor kierunkowy po lewej).

Porozmawiaj z siedzącą tam dziewczynką - niestety, nie doczekasz się odzewu - Przekonaj dziewczynkę do złożenia zeznań | Rozdział 1 | Alternativa - Alternativa - poradnik do gry

Porozmawiaj z siedzącą tam dziewczynką - niestety, nie doczekasz się odzewu. Przyjrzyj się jej zatem, Richard zauważy, że obok niej leży jakaś książka. Weź ją (kliknij symbolem dłoni na dziewczynce) - to pamiętnik, jednak sprawdziwszy go w ekwipunku (PPM), przekonasz się, że jest zamknięty. Pasowałoby go jakoś otworzyć.

Opuść miejsce, gdzie siedzi dziewczynka (kursor w dole ekranu), przejdź do schodów (w prawo) i porozmawiaj o małej (i nie tylko) z grzejącymi się przy beczce z ogniem bezdomnymi - Przekonaj dziewczynkę do złożenia zeznań | Rozdział 1 | Alternativa - Alternativa - poradnik do gry

Opuść miejsce, gdzie siedzi dziewczynka (kursor w dole ekranu), przejdź do schodów (w prawo) i porozmawiaj o małej (i nie tylko) z grzejącymi się przy beczce z ogniem bezdomnymi. Następnie przejściem w centrum ekranu wróć na stację. Udaj się pod kamienicę Richarda.

Stamtąd skieruj się do baru Toma i zapytaj go, czy umiałby otworzyć pamiętnik (jeśli obrażony barman nie chce rozmawiać z bohaterem, kliknij PPM pamiętnik w ekwipunku i zagadnij go ponownie). Dowiesz się, że potrzebujesz spinki do włosów. Możesz zagaić w tej sprawie bezdomnego przy supermarkecie, ale nie będzie miał akurat tego przedmiotu. Otrzymasz natomiast podpowiedź, że z pewnością potrafisz zrobić spinkę sam, wystarczy odpowiednio ukształtować kawałek drutu.

W ekwipunku przyjrzyj się posiadanym kluczom do mieszkania - Przekonaj dziewczynkę do złożenia zeznań | Rozdział 1 | Alternativa - Alternativa - poradnik do gry

W ekwipunku przyjrzyj się posiadanym kluczom do mieszkania. Mają dodatkowe kółko. By je odczepić, potrzebujesz szczypiec, które znajdziesz w pudełku (na dole, po lewej) w szafie w mieszkaniu Richarda. Potraktuj nimi pęk kluczy, a potem pozyskane w ten sposób kółko. Otrzymasz spinkę.

Wręcz ją Tomowi w barze, a po chwili dostaniesz otwarty pamiętnik - Przekonaj dziewczynkę do złożenia zeznań | Rozdział 1 | Alternativa - Alternativa - poradnik do gry

Wręcz ją Tomowi w barze, a po chwili dostaniesz otwarty pamiętnik. Przeczytaj go, klikając kolejne strony.

Maszeruj do podziemi supermarketu i porozmawiaj z dziewczynką - Przekonaj dziewczynkę do złożenia zeznań | Rozdział 1 | Alternativa - Alternativa - poradnik do gry

Maszeruj do podziemi supermarketu i porozmawiaj z dziewczynką. Richardowi uda się wyciągnąć z niej więcej informacji i przekonać ją, by zeznawała.

Alternativa

5 listopada 2010

PC
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl