A Plague Tale Innocence: Odwet - solucja, opis przejścia
A Plague Tale Innocence: Rozdział III - solucja, opis przejścia
Aktualizacja:
Ta strona poradnika do gry A Plague Tale Innocence zawiera opis przejścia rozdziału 3 - Odwet. Zadanie to rozgrywa się na terenie klasztoru oraz jego podziemi. Poniższa solucja podpowiada m.in. jak unikać pożarcia przez szczury, jak dotrzeć do wejścia do krypty i jak poprawnie przejść przez kryptę.
Spotkanie z mnichem
Zadanie rozpoczniesz we wnętrzu klasztoru. Możesz obejść i zbadać budynek. Prawdziwą drogę stanowi jednak drabina znajdująca się na lewo od drzwi. Wyprowadzi cię ona na balkon otaczający dziedziniec. Tam natrafisz na mnicha.

Po krótkiej rozmowie, będziesz musiał zejść i przez dziedziniec dostać się do sąsiedniego segmentu. Tam ponownie porozmawiasz z mnichem, który zgodzi się na udzielenie pomocy. Następnie będziesz musiał podążać za nim, aż do zejścia do podziemi.

Ucieczka przed szczurami
W tym momencie czeka cię pierwsza konfrontacja ze szczurami. Skieruj się w kierunku wejścia do podziemi. Pochodnia będzie gwarantować ci bezpieczeństwo, jednak nie na długo. Bardzo szybko trafisz na barykadę. Aby ją przeskoczyć będziesz musiał odłożyć pochodnię do wiszącego obok uchwytu.
Po drugiej stronie pali się pochodnia, więc nie masz się czego obawiać. Przejdź dalej prosto i weź kija ze stojącego snopka [1]. Zapal go od latarni [2]. Da ci to możliwość przejścia dalej. Uzbrojony w światło, wejdź na schody. Doprowadzą cię na dziedziniec krypty.

Droga do krypty
Niestety droga do krypty jest odcięta przesz szczury. Będziesz musiał, więc udać się do niej okrężną drogą. Przeskocz przez barykadę znajdującą się po twojej prawej. Trafisz do korytarza, w którym leżą zerwane dwa żyrandole. Aby przejść będziesz musiał strącić także trzeci z nich. W tym celu strzel z procy w łańcuch.

Z korytarza trafisz do pomieszczenia wypełnionego szczurami. Twoim celem są drzwi znajdujące się po przeciwnej stronie sali. Aby się do nich dostać musisz wejść po drabinie na wyższy poziom. Tam za pomocą procy zestrzel jeden z łańcuchów żyrandola.

Dzięki temu zacznie się on poruszać ruchem wahadłowym, torując ci przejście.

Idąc dalej po schodach trafisz do kolejnego pomieszczenia. Tym razem nie będziesz mieć po ręką żadnego źródła światła. Do odwrócenia odwagi szczurów będziesz musiał wykorzystać jedzenie. Zestrzel z procy kawałki mięsa, które wiszą w pokoju. W ten sposób będziesz mógł swobodnie przejść dalej.

Udając się w dalszą drogę trafisz do kolejnego pomieszczenia ze szczurami. Tym razem wskocz na stół i przejdź na drugą stronę. Za kratą znajdziesz pochodnię. Amicia nie jest w stanie tam dotrzeć. Musisz więc wykorzystać Hugo. Ponieś belkę i wyślij chłopca. Niestety nie będzie on mógł wrócić. Zamiast tego przeprowadzi cię on na drugi koniec pokoju, gdzie przekaże ci pochodnię.

W tym momencie na chwilę rozdzielisz się z Hugo. Uzyskaną pochodnię włóż do uchwytu znajdującego się nieopodal. Dzięki temu będziesz mógł bezpiecznie przeskoczyć przez barykadę. Trafisz na kolejny korytarz. Doprowadzi cię on do dużego pomieszczenia wypełnionego szczurami. Przed wejściem weź kija i zapal go od latarni. W ten sposób będziesz mógł wejść do środka i rozpalić palenisko.

Hugo znajduje się na u szczytu drabiny znajdującej się po drugiej stronie pomieszczenia. Za pomocą procy strąć dwa żyrandole. Następnie weź kija, podpal go i udaj się w kierunku pierwszego z nich. Będziesz go musiał rozpalić. Potem wróć się po patyk i zapal go od jednego ze strąconych palenisk. W ten sposób dotrzesz do trzeciego z nich, które też musisz rozpalić. W ten sposób umożliwisz chłopcu zejście.

Po tej akcji wróć do pierwszego paleniska i wyjdź przez drzwi znajdujące się na wprost od wejścia. W ten sposób trafisz do krypty.
Krypta
Jest to ostatnia sekwencja zadania. Opiera się ona na jednym schemacie. Będziesz musiał brać kolejne kije, podpalać je od pobliskiego źródła ognia i udawać się do kolejnego paleniska, by je rozpalić. Umożliwi to powtórzenie manewru.

Po dotarciu do barykady, zostanie ci do pokonania ostatnia prosta. Będziesz musiał pokonać ją sprintem, w innym wypadku zjedzą cię szczury.

0
- A Plague Tale Innocence - poradnik do gry
- A Plague Tale Innocence: Poradnik do gry
- A Plague Tale Innocence: Opis przejścia
- A Plague Tale Innocence: Wszystkie rozdziały - lista
- A Plague Tale Innocence: Dziedzictwo rodu De Rune - solucja, opis przejścia
- A Plague Tale Innocence: Nieznajomi - solucja, opis przejścia
- A Plague Tale Innocence: Odwet - solucja, opis przejścia
- A Plague Tale Innocence: Uczeń - solucja, opis przejścia
- A Plague Tale Innocence: Czas kruków - solucja, opis przejścia
- A Plague Tale Innocence: Wybrakowany towar - solucja, opis przejścia
- A Plague Tale Innocence: Droga przed nami - solucja, opis przejścia
- A Plague Tale Innocence: Nasz dom - solucja, opis przejścia
- A Plague Tale Innocence: W cieniu zamkowych murów - solucja, opis przejścia
- A Plague Tale Innocence: Ścieżka wśród róż - solucja, opis przejścia
- A Plague Tale Innocence: Żyjemy - solucja, opis przejścia
- A Plague Tale Innocence: Okruchy przeszłości - solucja, opis przejścia
- A Plague Tale Innocence: Pokuta - solucja, opis przejścia
- A Plague Tale Innocence: Więzy krwi - solucja, opis przejścia
- A Plague Tale Innocence: Ku pamięci - solucja, opis przejścia
- A Plague Tale Innocence: Koronacja - solucja, opis przejścia
- A Plague Tale Innocence: Epilog - solucja, opis przejścia
- A Plague Tale Innocence: Opis przejścia
- A Plague Tale Innocence: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
JackPerfect Legionista
Dlaczego polska wersja tego portalu wysysa kasę za poradniki [niepełne treści na niektórych stronach], podczas gdy źródło Gamespressure jest zawsze w pełni darmowe?
Mati LPG Junior
Gra taka nie za długa nie za krótka taka na raz można powiedzieć, ale mi się podoba. Ogólnie to na tym portalu płacenie jakiegoś abonamentu premium za część poradnika do gry to totalne g*wno i dojenie pieniędzy !!
djendriu Legionista
Źle podpisany 4 wóz alchemika - jest w rozdziale 12 a nie 13.
FALKA1521 Legionista
Męcze sie juz 5 godzine z walka finalową. Mega ciężka
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
