12 Minutes: Zakończenie 5 Samotność / Alone
Na tej stronie poradnika do 12 Minutes przeczytacie o piątym możliwym zakończeniu gry (Samotność / Alone).
Aktualizacja:
Zakończenie gry Samotność / Alone, jest jednym z siedmiu możliwych zakończeń fabularnych w Twelve seconds. Na tej stronie dowiecie się, jak do niego doprowadzić.

Po odblokowaniu wszystkich dostępnych danych i wiedzy, że jesteście mordercą ojca żony (zebranie wszystkich informacji od żony, potrójne przesłuchanie policjanta z dowodami oraz uzyskaniu wcześniej jego wyznania), zegarek kieszonkowy z łazienki podniesiony do ręki, zacznie się cofać. Odczekajcie, aż wskazówki powrócą na 2 minuty od pełnej godziny i w cutscenie wybierzcie drugą opcję dialogową, mówiącą o braku wspólnego życia z obecną żoną. Prowadzi to do dwóch kolejnych zakończeń, 6 i 7. Po tym zakończeniu zobaczycie napisy końcowe - co jednak nie oznacza, że nie macie dostępu do kolejnych zakończeń.
0
- 12 Minutes - poradnik do gry
- 12 Minutes: Poradnik do gry
- 12 Minutes: Opis przejścia
- 12 Minutes: Pełny opis przejścia gry
- 12 Minutes: Zakończenie 1 Słuchaj / Listen
- 12 Minutes: Zakończenie 2 Tchórz / Coward
- 12 Minutes: Zakończenie 3 Świstak / Groundhog
- 12 Minutes: Zakończenie 4 Przyznanie się / Confessed
- 12 Minutes: Zakończenie 5 Samotność / Alone
- 12 Minutes: Zakończenie 6 Kontynuacja / Continue
- 12 Minutes: Zakończenie 7 Obecność umysłu / Mindfulness
- 12 Minutes: Opis przejścia
- 12 Minutes: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
ellendil86 Centurion

w poradniku nie jest napisane i w googlach nawet nie mogłem znaleźć więc podpowiadam - kratkę wentylacyjną z zegarkiem można otworzyć nie tylko kluczem od nieprzytomnej żony ale i łyżką ze stołu :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.