12 Minutes: Zakończenie 2 Tchórz / Coward

Na tej stronie poradnika do 12 Minutes przeczytacie o drugim możliwym zakończeniu gry (Tchórz / Coward).

Poradniki

Aktualizacja:

Spis treści

Na tej stronie poradnika znajdziecie informacje na temat sposobu odblokowania drugiego zakończenia w grze Twelve Minutes - Tchórz / Coward.

Po rozpoczęciu pętli - 12 Minutes: Zakończenie 2 Tchórz / Coward - 12 Minutes - poradnik do gry

Po rozpoczęciu pętli:

  1. Weźcie oba kubki z pokoju i napełnijcie jeden wodą (przeciągając go z ekwipunku nad zlew).
  2. Udajcie się do łazienki i zamknijcie za sobą drzwi.
  3. Z szafki na leki weźcie tabletki nasenne i dodajcie do kubka.
  4. Połóżcie kubek na stoliku obok kanapy - teraz wystarczy poczekać, aż żona sięgnie po kubek i tabletki zaczną działać.
Te kroki musicie wykonać szybko - 12 Minutes: Zakończenie 2 Tchórz / Coward - 12 Minutes - poradnik do gry

Te kroki musicie wykonać szybko. Gdy żona zapyta, gdzie się podziały kubki, już zapewne nie będzie chciała się napić z tego, co jej zaserwujecie.

  1. Wróćcie do łazienki (zamykając za sobą drzwi). Z kratki wentylacyjnej pod szafką wyciągnijcie zegarek kieszonkowy (otwierając kratkę kluczami do domu).
  2. Idźcie do sypialni - jeśli żona tam wcześniej nie była, raz włączcie i wyłączcie światło (gdyż porażenie następuje za drugim włączeniem).
  3. Schowajcie się w szafie koło drzwi i zabierzcie telefon z kieszeni kurtki. Zamknijcie szafę za sobą.
  4. Gdy policjant przyjdzie, pozwólcie mu wejść do sypialni i aby został porażony prądem.
  5. Idźcie szybko za nim do sypialni, skujcie go jego opaską zaciskową, którą wyjmiecie z jego kieszeni przeszukując go (jednak nie bierzcie od niego żadnych innych przedmiotów).
  6. Rozpocznijcie rozmowę, gdy się obudzi - powiedzcie, że jesteście niewinni i co powinniście zrobić w drugiej odpowiedzi. Przekażcie mu zegarek.
  7. Zgodnie z poleceniem usiądźcie na kanapie. Podajcie mu telefon i powiedzcie o samobójstwie żony. Na koniec idźcie do sypialni sprawdzić ciało żony.
W tym zakończeniu żona ginie - 12 Minutes: Zakończenie 2 Tchórz / Coward - 12 Minutes - poradnik do gry

W tym zakończeniu żona ginie. Pętla zaczyna się od nowa - nie jest to stricte zakończenie gry, jedynie jedno z rozwiązań, które nie jest skuteczne.

Podobało się?

0

12 Minutes

19 sierpnia 2021

PC PlayStation Xbox Mobile Nintendo
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Przygodowe
2021-11-05
18:18

ellendil86 Centurion

ellendil86

w poradniku nie jest napisane i w googlach nawet nie mogłem znaleźć więc podpowiadam - kratkę wentylacyjną z zegarkiem można otworzyć nie tylko kluczem od nieprzytomnej żony ale i łyżką ze stołu :)

Komentarz: ellendil86
2022-01-12
13:11

MikolajBarta Junior

Oraz swoim własnym kluczem :)

Komentarz: MikolajBarta
2022-02-03
14:53

maho10 Junior

oraz nożem :)

Komentarz: maho10
2022-05-29
18:13

Koyocisko Konsul

Koyocisko

Dziękuję bardzo
Pomocny poradnik

Komentarz: Koyocisko

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl