12 Minutes: Zakończenie 2 Tchórz / Coward
Na tej stronie poradnika do 12 Minutes przeczytacie o drugim możliwym zakończeniu gry (Tchórz / Coward).
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika znajdziecie informacje na temat sposobu odblokowania drugiego zakończenia w grze Twelve Minutes - Tchórz / Coward.

Po rozpoczęciu pętli:
- Weźcie oba kubki z pokoju i napełnijcie jeden wodą (przeciągając go z ekwipunku nad zlew).
- Udajcie się do łazienki i zamknijcie za sobą drzwi.
- Z szafki na leki weźcie tabletki nasenne i dodajcie do kubka.
- Połóżcie kubek na stoliku obok kanapy - teraz wystarczy poczekać, aż żona sięgnie po kubek i tabletki zaczną działać.

Te kroki musicie wykonać szybko. Gdy żona zapyta, gdzie się podziały kubki, już zapewne nie będzie chciała się napić z tego, co jej zaserwujecie.
- Wróćcie do łazienki (zamykając za sobą drzwi). Z kratki wentylacyjnej pod szafką wyciągnijcie zegarek kieszonkowy (otwierając kratkę kluczami do domu).
- Idźcie do sypialni - jeśli żona tam wcześniej nie była, raz włączcie i wyłączcie światło (gdyż porażenie następuje za drugim włączeniem).
- Schowajcie się w szafie koło drzwi i zabierzcie telefon z kieszeni kurtki. Zamknijcie szafę za sobą.
- Gdy policjant przyjdzie, pozwólcie mu wejść do sypialni i aby został porażony prądem.
- Idźcie szybko za nim do sypialni, skujcie go jego opaską zaciskową, którą wyjmiecie z jego kieszeni przeszukując go (jednak nie bierzcie od niego żadnych innych przedmiotów).
- Rozpocznijcie rozmowę, gdy się obudzi - powiedzcie, że jesteście niewinni i co powinniście zrobić w drugiej odpowiedzi. Przekażcie mu zegarek.
- Zgodnie z poleceniem usiądźcie na kanapie. Podajcie mu telefon i powiedzcie o samobójstwie żony. Na koniec idźcie do sypialni sprawdzić ciało żony.

W tym zakończeniu żona ginie. Pętla zaczyna się od nowa - nie jest to stricte zakończenie gry, jedynie jedno z rozwiązań, które nie jest skuteczne.
0
- 12 Minutes - poradnik do gry
- 12 Minutes: Poradnik do gry
	- 12 Minutes: Opis przejścia
		- 12 Minutes: Pełny opis przejścia gry
- 12 Minutes: Zakończenie 1 Słuchaj / Listen
- 12 Minutes: Zakończenie 2 Tchórz / Coward
- 12 Minutes: Zakończenie 3 Świstak / Groundhog
- 12 Minutes: Zakończenie 4 Przyznanie się / Confessed
- 12 Minutes: Zakończenie 5 Samotność / Alone
- 12 Minutes: Zakończenie 6 Kontynuacja / Continue
- 12 Minutes: Zakończenie 7 Obecność umysłu / Mindfulness
 
 
- 12 Minutes: Opis przejścia
		
 
- 12 Minutes: Poradnik do gry
	
Komentarze czytelników
ellendil86 Centurion

w poradniku nie jest napisane i w googlach nawet nie mogłem znaleźć więc podpowiadam - kratkę wentylacyjną z zegarkiem można otworzyć nie tylko kluczem od nieprzytomnej żony ale i łyżką ze stołu :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

