Forum Gry Filmy i Seriale Tech Ogólne Archiwum Regulamin

Wiadomość „Zredukowałem zatrudnienie z 9 tysięcy osób do około 5 tysięcy" szef giganta technologicznego chwali się redukcją etatów dzięki AI

02.09.2025 15:44
1
3
TajkaTajka
15
Chorąży

Życzę mu klęski

02.09.2025 16:04
Link
👎
2
2
odpowiedz
Link
27
Senator

szef giganta technologicznego chwali się redukcją etatów dzięki AI
Jasne... Wywalenie ponad 4000 osób na ulicy i niektórzy nie mają co utrzymywać rodziny (w tym dzieci). Jest czym się chwalić... Sorry, ale to nie jest powód do dumy.

Bezrobotność to poważny problem, który nie należy zlekceważyć.

Co do wsparcia klienta, rozmowy z AI to jak gadanie do ścianie. Wolę żywe osoby.

post wyedytowany przez Link 2025-09-02 16:07:01
02.09.2025 16:11
Cziczaki
3
6
odpowiedz
1 odpowiedź
Cziczaki
199
Renifer

Nie jestem wyznacznikiem wszystkich osób, ale słysząc w telefonie bota który ignoruje moje odpowiedzi po prostu się rozłączam, nie wiem jak można pozyskać klientów przez AI. Ja nawet z czatbotem nie umiem się dogadać i muszę tak długo udzielać jedną odpowiedź aż w końcu dostanę połączenie z człowiekiem.

post wyedytowany przez Cziczaki 2025-09-02 16:12:17
02.09.2025 19:10
mirko81
3.1
1
mirko81
79
Slow Gaming

Bot jedno co potrafi to przeczytać jakieś dane z umowy.
Aa, jeszcze jedno - połączyć z konsultantem

02.09.2025 18:17
4
odpowiedz
1 odpowiedź
Paprykarz
43
Centurion

Najpierw wszyscy narzekają jak to im źle nie jest w pracy, a potem zdziwienie, że wolą zatrudnić AI od nich xD. Róbcie swoje dobrze, nie wkurzajcie swoim podejściem i roszczeniowością to może nie będziecie kolejni do odstrzału.

02.09.2025 22:05
4.1
1
sabaru
27
Senator

Mówisz jak niejeden oprawca, który myśli że on jest najmądrzejszy, a reszta ludzi to matoły i będą wszyscy pracować za miskę ryżu i szklankę wody.

02.09.2025 21:55
sonn
5
odpowiedz
2 odpowiedzi
sonn
86
Generał

Dobra wiadomość, trzeba cisnąć proli, niech wiedzą gdzie jest ich miejsce. W mojej firmie planuję to samo. Ograniczać zatrudnienie kosztem AI i to jest piękne.

02.09.2025 22:29
Link
5.1
Link
27
Senator

sonn
Na czym zasłużyli taki los, żeby zdychać ze głodu na ulicy tylko dlatego, że nie mogą pracować?

Też mnie wyrzucasz na śmietniku?

Do czego zmierza ten świat...

post wyedytowany przez Link 2025-09-02 22:29:39
03.09.2025 11:23
5.2
1
sabaru
27
Senator

Jeżeli tak wszystkich będziesz zwalniał to kto będzie kupował twoje produkty. AI?

02.09.2025 22:11
frer
6
1
odpowiedz
frer
178
Legend

Wystarczy trochę poszukać i można trafić na informację:
Salesforce's number of employees was 76,453 in fiscal year 2025.
Salesforce's number of employees was 72,682 in fiscal year 2024.
Salesforce's number of employees was 79,390 in fiscal year 2023.
Salesforce's number of employees was 73,541 in fiscal year 2022.
Salesforce's number of employees was 56,606 in fiscal year 2021.
Salesforce's number of employees was 49,000 in fiscal year 2020.
Salesforce's number of employees was 35,000 in fiscal year 2019.
Salesforce's number of employees was 29,000 in fiscal year 2018.
Salesforce's number of employees was 25,000 in fiscal year 2017.
Salesforce's number of employees was 19,000 in fiscal year 2016.

W ciągu ostatnich ok. 5 lat zatrudnienie w firmie wzrosło ok. +60%. Część może była rzeczywiście potrzebna, część mogła być tylko zatrudniana dla budowania iluzji wzrostu przed inwestorami. Dziś AI jest wygodną wymówką dla zwolnienia ludzi, którzy nie są potrzebni, bez tworzenia wrażenia, że firma się zwija, a nie rozwija.
Ekspansja Salesforca właściwie doszła do ściany i spowolnienie pozyskiwania kolejnych klientów było tylko kwestią czasu. Raczej wątpliwe, żeby rozmowy z AI zachęciły wiele osób do korzystania z ich usług.

02.09.2025 22:45
WolfDale
😊
7
odpowiedz
WolfDale
88
~sv_cheats 1

Nie ma się co dziwić, uroda typowego Janusza więc i podejście do pracowników zobowiązuje.

Wiadomość „Zredukowałem zatrudnienie z 9 tysięcy osób do około 5 tysięcy" szef giganta technologicznego chwali się redukcją etatów dzięki AI