Zespół Haemimont Games i firma Paradox Interactive zapowiedziały Surviving Mars: Space Race, czyli dodatek do strategii o kolonizacji Czerwonej Planety. Rozszerzenie wprowadzi do gry m.in. konkurencyjne frakcje sterowane przez sztuczną inteligencję.

Studio Haemimont Games zapowiedziało kolejny dodatek do Surviving Mars, czyli wydanej w marcu strategii ekonomicznej. Rozszerzenie otrzymało tytuł Space Race i ukaże się 15 listopada tego roku. W planach są wersje na PC, Xboksa One oraz PlayStation 4. Podobnie jak podstawowa wersja gry, DLC zaoferuje lokalizację kinową, czyli z polskimi napisami.
Dzięki dodatkowi gracze zmuszeni zostaną do walki z konkurencją podczas podboju Marsa. Na Czerwonej Planecie pojawią się inne kolonie, które kontrolowane będą przez sztuczną inteligencje. Zmusi nas to do rywalizacji o ograniczone surowce, jak i wyścigu o to, kto osiągnie pierwszy kamienie milowe w zasiedlaniu nowego świata.
Rywalizacja będzie ostra i pojawi się nawet opcja uprowadzania ludzi z innych kolonii. Z drugiej strony, nie zabraknie też możliwości handlu oraz wzywania pomocy i niesienia jej potrzebującym. Zabawę urozmaici także wprowadzenie losowych wydarzeń i anomalii zapewniających świeże wyzwania.
Surviving Mars: Space Race wzbogaci grę o dwóch nowych sponsorów w postaci Japonii oraz Brazylii. Zapewni nam to dodatkowe źródła finansowania kolonizacji, ale oba kraje mają mieć unikalne wymagania, które trzeba będzie zaspokajać podczas rozgrywki. Sponsorzy otrzymają także własne pojazdy i budynki.
Przypomnijmy, że podstawowa wersja Surviving Mars ukazała się 15 marca tego roku, równocześnie na pecety oraz konsole Xbox One i PlayStation 4. Gra została przyjęta dosyć ciepło. Wersja pecetowa posiada średnią ocen na poziomie 76% według serwisu Metacritic. Produkcja spodobała się również naszemu redaktorowi, który wystawił jej notę 8.0/10.
GRYOnline
Gracze
Steam
7

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.