Studio The Astronauts pochwaliło się, że w ciągu tygodnia od premiery gry Zaginięcie Ethana Cartera na PlayStation 4 koszta produkcji konsolowej wersji zwróciły się dwukrotnie. Konwersja przygodówki z PC na PS4 zajęła twórcom 10 miesięcy.
Łukasz Szliselman
Zaginięcie Ethana Cartera zadebiutowało na PlayStation 4 tydzień temu – 15 lipca. Czas ten wystarczył jednak, by sprzedaż konsolowego wydania dwukrotnie przebiła koszta jego produkcji – pochwaliło się polskie studio The Astronauts na Twitterze. Przeniesienie tej pecetowej przygodówki FPP na konsolę firmy Sony zajęło 10 miesięcy, ale bez wątpienia było to dobre (a na pewno opłacalne) posunięcie. Nie podano jednak konkretnej liczby sprzedanych egzemplarzy w ciągu pierwszych siedmiu dni. W odróżnieniu od wydanej w zeszłym roku edycji na komputery osobiste, działającej na silniku Unreal Engine 3, wersję PS4 napędza technologia Unreal Engine 4. Posiadacze mocnych komputerów nie muszą jednak czuć się poszkodowani, gdyż w ciągu kilku tygodni otrzymają oni darmową aktualizację ze wsparciem dla UE4.
Zaginięcie Ethana Cartera to tytuł nietypowej gry przygodowo-detektywistycznej polskiego studia The Astronauts, założonego przez weterana branży, Adriana Chmielarza. Gra pozwala wcielić się w prywatnego detektywa obdarzonego paranormalnymi zdolnościami. Mianowicie, jest on w stanie komunikować się ze zmarłymi, a także odtwarzać w wizji wydarzenia z przeszłości. Korzystając z tej mechaniki gracz usiłuje odnaleźć tytułowego chłopca porwanego przez nieznanych sprawców. Co ciekawe, produkcja oferuje sporą dozę swobody w eksploracji świata i podejmowaniu się dodatkowych aktywności. Gra spotkała się z ciepłym przyjęciem wśród graczy i zebrała wysokie noty w recenzjach – u nas otrzymała ocenę 9/10.
Dziękujemy za przeczytanie artykułu.
Ustaw GRYOnline.pl jako preferowane źródło wiadomości w Google
Więcej:Steam ją zbanował, GOG zrobił z niej bestseller nr 1. Niezwykła historia gry, która podpadła Valve
GRYOnline
Gracze
Steam