YouTube przekroczył granicę dwóch miliardów logowań miesięcznie
Podczas ubiegłotygodniowej konferencji w ramach imprezy Brandcast włodarze serwisu YouTube pochwalili się przekroczeniem granicy dwóch miliardów zalogowanych użytkowników miesięcznie. Osoby korzystające z platformy coraz chętniej do oglądania materiałów wykorzystują telewizory.

YouTube nie przestaje rosnąć i jak ponformowała prezes giganta – Susan Wojcicki, platforma właśnie przekroczyła barierę dwóch miliardów zalogowanych użytkowników miesięcznie. Jest to wynik o ponad 200 milionów lepszy niż jeszcze rok temu. Co ciekawe, prezes Google – Sundar Pichai, sugerował już w lutym tego roku, że YouTube jest bliski przekroczenia magicznej granicy, którą dotychczas udało się pokonać tylko Facebookowi.
YouTube kusi reklamodawców
Wojcicki poinformowała również, że użytkownicy YouTube oglądają obecnie na telewizorach 250 milionów godzin materiałów dziennie. Jeszcze w połowie ubiegłego roku liczba ta kształtowała się na poziomie 180 milionów godzin. YouTube przedstawił powyższe dane w ubiegłym tygodniu podczas prezentacji dla potencjalnych reklamodawców w ramach eventu Brandcast odbywającego się w Nowym Jorku.
YouTube wciąż się rozwija, zmienia, dostosowuje do ciągle zmieniających się standardów prawnych oraz stara się nie ingerować w wolność słowa. Wszystko po to, by pozostać wiarygodną platformą dla potencjalnych reklamodawców. Jak jednak pokazuje życie, pomimo licznych obietnic, trudno jest uniknąć kontrowersji, fake newsów czy też zapobiec rozpowszechnianiu drastycznych materiałów – takich jak te z marcowej strzelaniny w Nowej Zelandii.
Komentarze czytelników
K@m@R Konsul

Z jednej strony fajnie jeśli chodzi o dostęp do treści z całego świata na jednej platformie. Ale z drugiej każdy monopol to pięta achillesowa kapitalizmu i toczący go rak.
introniligator0 Generał

Średnio na oglądaniu yt spędzam 8h tygodniowo.
zanonimizowany1108555 Pretorianin
Ciekaw jestem jaką część materiałów na YT stanowią tego typu materiały, a na których reklamy nie są wyświetlane... 30%? 50%?
Nie jestem obeznany w temacie, więc niech ktoś mnie sprostuje, ale czy to nie jest tak, że reklamy lecą także na zdemonetyzowanych filmach? Tyle tylko, że ich twórca nie dostaje kasy?
Jane_od_Batmana Generał

Niestety brak konkurencji sprawił, że YT stał się strasznym rakiem.
Gdzie te czasy personalizacji własnego profilu :(