WoT: Wargaming zrobi krok wstecz i poprawi system Załoga 2.0; fani pomogą

Studio Wargaming postanowiło wziąć pod uwagę opinie graczy World of Tanks w kwestii systemu Załoga 2.0. Dewloperzy obiecali nie spieszyć się z jego implementacją poza trybem piaskownicy i dołożyć starań, aby finalna wersja spełniła oczekiwania fanów.

Hubert Śledziewski

WoT: Wargaming zrobi krok wstecz i poprawi system Załoga 2.0; fani pomogą.
WoT: Wargaming zrobi krok wstecz i poprawi system Załoga 2.0; fani pomogą.

Przez ponad dekadę obecności na rynku World of Tanks przeszło niejedną zmianę – w większości na lepsze. Kolejne nowe rozwiązanie, które szykowali deweloperzy ze studia Wargaming, nie przypadło jednak graczom do gustu. Mowa o dostępnym w trybie piaskownicy systemie Załoga 2.0, który choć na papierze zapowiadał się nieźle, to w praktyce osłabiał dotychczasowe załogi posiadające 3-4 umiejętności, premiował garstkę najlepszych czołgistów, a także dodatkowo zachęcał do kupowania podręczników zapewniających doświadczenie.

Fani World of Tanks zaczęli podsuwać deweloperom pomysły na implementację nowego rozwiązania w taki sposób, aby przebiegła ona możliwie najmniej inwazyjnie. Wygląda na to, że po pięciu miesiącach utyskiwań społeczności twórcy wreszcie postanowili zrobić jeden krok wstecz i przeprojektować cały system w oparciu o otrzymane uwagi. Taką informacją podzieliła się koordynatorka społeczności WoT, którą możecie znać pod pseudonimem TragicLoss. Z jej słów wynika co prawda, że system Załoga 2.0 pojawi się w niesandboksowych trybach dużo później niż zakładano, ale – przynajmniej w teorii – będzie bliższy temu, co chcieliby dostać gracze. Pełna wypowiedź TragicLoss brzmiała następująco:

Ilość opinii i danych, które otrzymaliśmy przy ostatniej wersji trybu piaskownicy była tak duża, że uznaliśmy za niezbędne dokładniejsze zagłębienie się we wszystko, co do tej pory przygotowaliśmy. Wobec tego w najbliższym czasie nie pojawi się nic związanego z systemem Załoga 2.0, a my będziemy kontynuować współpracę z naszymi graczami.

Jeśli do tej pory nie mieliście okazji spróbować swoich sił w World of Tanks, nic nie stoi na przeszkodzie, abyście rozpoczęli przygodę z grą choćby dziś. Możecie to zrobić tutaj.

World of Tanks

World of Tanks

PC
po premierze

Data wydania: 12 sierpnia 2010

Informacje o Grze
7.0

GRYOnline

5.4

Gracze

8.0

Steam

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

3

Hubert Śledziewski

Autor: Hubert Śledziewski

Zawodowo pisze od 2016 roku. Z GRYOnline.pl związał się pięć lat później – choć zna serwis, odkąd ma dostęp do Internetu – by połączyć zamiłowanie do słowa i gier. Zajmuje się głównie newsami i publicystyką. Z wykształcenia socjolog, z pasji gracz. Przygodę z gamingiem rozpoczął w wieku czterech lat – od Pegasusa. Obecnie preferuje PC i wymagające RPG-i, lecz nie stroni ani od konsol, ani od innych gatunków. Kiedy nie gra i nie pisze, najchętniej czyta, ogląda seriale (rzadziej filmy) i mecze Premier League, słucha ciężkiej muzyki, a także spaceruje z psem. Niemal bezkrytycznie kocha twórczość Stephena Kinga. Nie porzuca planów pójścia w jego ślady. Pierwsze „dokonania literackie” trzyma jednak zamknięte głęboko w szufladzie.

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji
2021-08-17
14:34

zanonimizowany523693 Pretorianin

Naiwny uwierzy zapewnieniom Wargaming. Doświadczony Klient - nie. Wargaming od lat uczy swoich Klientów jak bezczelnie można łamać obietnice, warunki oraz nie szanować i nie liczyć się ze zdaniem Graczy. SPG, MM, RNG, pojazdy kołowe, brak nowych map, tunelowe mapy, bitwy 15:0 trwające 2-3 minuty, nerf amunicji premium, fałszywe ankiety gdzie każdy pomysł WG ma zawsze 75% poparcia (to już nawet statystycznie jest niemożliwe - jak wybory w PRL) - to są problemy WoT. Więc co robi Wargaming? Nerfi amunicję OB - którego nikt nie chciał. Potem bierze się za rozwalanie sytemu Załóg, który choć przestarzały wizualnie jako jedyna część tej gry działa od początku tej gry bez zarzutu.
Wszytkie te "innowacje" mają za zadanie zwiększenie grindu oraz wydatków graczy w realnej walucie gdyż powstają gigantyczne różnice pomiędzy Graczami i ich pojazdami. Bazowe wartości mogą być pompowane do ok. 155% - i tego nikt już nie może zignorować. Chcąc grać dalej trzeba się przyłączyć do wyścigu szczurów. Taka to przyjazna firma. Sprzedaż doradców i załóg za PLN to jedyny cel tego "unowocześnienia" w grze. Coraz więcej osób dostrzega te ordynarne i prymitywne manewry tylko co z tego? Nie ma innej -/dobrej gry o czołgach w takiej konwencji co rozzuchwala WG do monetyzacji wszystkiego co można, bez względu na fakt, że robi z tego chamskie PAY2WIN.

Komentarz: zanonimizowany523693
2021-08-17
14:48

XoniC Generał

XoniC
😒

Ciąg dalszy udawania, że Wargaming słucha opinii graczy.

Komentarz: XoniC
2021-08-17
16:01

hardcoholic Generał

hardcoholic

Uwielbiam te gre za sciane placzu w kazdym watku. Genialny bicz na miekkie faje.

Komentarz: hardcoholic
2021-08-17
18:08

hardcoholic Generał

hardcoholic

Nic do was nie mam, gdyby nie wy, nie bawilbym sie tak dobrze :p A sama gra jeszcze nigdy nie byla tak dobra. GL & HF

Komentarz: hardcoholic
2021-08-17
21:05

zanonimizowany1355283 Generał

😒

Czas pokaże.

W tej chwili wielu youtuberzy od CC z myślą o WoWs buntują się przeciwko WG i zrezygnują współpracy z nimi na znak protestu.

Na przykład to:
https://www.youtube.com/watch?v=C57n_ldM1cI

Komentarz: zanonimizowany1355283

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl