World of Tanks - patch 1.13 wprowadza zmiany w działaniu artylerii

WoT otrzyma aktualizację oznaczoną numerem 1.13. Łatka ta wprowadza zmiany w funkcjonowaniu artylerii. Dzięki nim łatwiej będzie wykrywać ataki dział samobieżnych i ich unikać.

Agnieszka Adamus

World of Tanks - patch 1.13 wprowadza zmiany w działaniu artylerii.
World of Tanks - patch 1.13 wprowadza zmiany w działaniu artylerii.

Do World of Tanks trafił kolejna aktualizacja. Została ona oznaczona numerem 1.13 i wprowadzi między innymi nowy tryb gry, znaczące zmiany w funkcjonowaniu artylerii i nowe metody jej przeciwdziałania.

Zmiany w artylerii

Patch 1.13 wprowadzi szereg opcji, wpływających na możliwości taktyczne obu stron konfliktu. Dotyczą one funkcjonowania artylerii. Smugi po wystrzelonych pociskach będą jaśniejsze i wyraźniejsze. Dzięki temu łatwiej ustali się lokalizację dział samobieżnych i określi, jakie miejsca są bezpieczne, a których należy unikać.

Zaimplementowana zostanie również możliwość określania, gdzie trafi dany pocisk. Na minimapie w miejscu trafienia na 10 sekund pojawi się specjalny okrąg. Ma to pomóc w ustaleniu zasięgu działań artylerii i zareagowaniu na nie. Dodatkowo dowódcy otrzymają atut, który pozwala im wykrywać atak przy pomocy dźwięku. Dzięki niemu jeśli znajdą się w zasięgu ostrzału, to zobaczą kierunek, z którego leci pocisk.

Kolejną nowością będą typy pocisków artyleryjskich: standardowe, alternatywne i taktyczne. Każdy z nich charakteryzuje się inną siłą rażenia oraz trajektorią lotu. W związku z tymi zmianami przeprojektowaniu uległ także interfejs dział samobieżnych. Dodano znacznik, który określa, czy dany rodzaj pocisku trafi we wskazany cel. Obok celownika pojawi się natomiast orientacyjny czas lotu.

Nowy tryb gry i inne zmiany

Oprócz zmian w artylerii, łatka wprowadzi także inne nowości. Wraz z nią do World of Tanks zawita nowy tryb gry – misje zwiadowcze – w którym to można przetestować mapy będące w fazie testów i niedostępne jeszcze w grze.

Wprowadzono również zmiany w mechanice schematów. Do ich tworzenia można będzie używać fragmentów pochodzących z państw sojuszniczych z kampanii Drugi front. Przeliczane są one według kursu 1:6. Oprócz tego wprowadzono również zmiany balansu na mapie Mińsk.

  1. Wargaming – oficjalna strona
  2. World of Tanks – oficjalna strona
  3. World of Tanks – poradnik do gry
World of Tanks

World of Tanks

PC
po premierze

Data wydania: 12 sierpnia 2010

Informacje o Grze
7.1

GRYOnline

5.4

Gracze

8.1

Steam

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

8

Agnieszka Adamus

Autor: Agnieszka Adamus

Z GRYOnline.pl związana od 2017 roku. Zaczynała od poradników, a teraz tworzy głównie dla newsroomu, encyklopedii i promocji. Samozwańcza specjalistka od darmówek. Uwielbia strategie, symulatory, RPG-i i horrory. Ma też słabość do tytułów sieciowych. Spędziła nieprzyzwoicie dużo godzin w Dead by Daylight i Rainbow Six: Siege. Oprócz tego lubi oglądać filmy grozy (im gorsze, tym lepiej) i słuchać muzyki. Największą pasją darzy jednak pociągi. Na papierze fizyk medyczny. W rzeczywistości jednak humanista, który od dzieciństwa uwielbia gry.

Gwiazdor Czarnej Wdowy chciałby pojedynku z Kapitanem Ameryką

Następny
Gwiazdor Czarnej Wdowy chciałby pojedynku z Kapitanem Ameryką

Quake powróci z kobiecą bohaterką? Plotki o nowym projekcie twórców Dooma i Wolfensteina

Poprzedni
Quake powróci z kobiecą bohaterką? Plotki o nowym projekcie twórców Dooma i Wolfensteina

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl