Gra Wiedźmin: Pogromca potworów otrzymała aktualizację 1.2.0, która wprowadza istotne zmiany do systemu progresji czy mechaniki alchemii. Patch wywołał spore kontrowersje wśród graczy.
The Witcher: Monster Slayer, czyli mobilna produkcja korzystająca z technologii rozszerzonej rzeczywistości, otrzymała duża aktualizację.
Łatkę oznaczono numerem 1.2.0 i przynosi ona wiele zmian.
Warto dodać, że twórcy dalej rozwijają system Tygodni Potworów, w ramach których gracze wykonują czasowe zadania związane z konkretnymi monstrami, a w planach jest także wprowadzenie wydarzeń specjalnych.
Aktualizacja gry nie przebiegła bezproblemowo.
W odpowiedzi na tę krytykę na oficjalnej stronie autorzy opublikowali wpis tłumaczący zaimplementowane zmiany. Uznano je za konieczne, gdyż gracze skarżyli się, że po osiągnięciu odpowiednio wysokiego poziomu rozwoju walki stawały się nudne. Teraz zamiast poprzednich czterech poziomów trudności starć mamy otrzymać bardziej różnorodne wyzwania, które wezmą pod uwagę siłę naszej postaci, rozmiary maszkar oraz rzadkość ich występowania.
Z kolei system alchemiczny zmieniono dlatego, że gracze chomikowali eliksiry i oleje z myślą o kolejnych starciach, po to aby nie marnować ich na pojedynczą potyczkę. Rozciągnięcie czasu ich działania ma zachęcić użytkowników do częstszego korzystania z alchemii.
Nie znaczy to jednak, że twórcy zamierzają obstawać przy swoim. Po wspomnianym wpisie autorzy wystosowali jeszcze jedno oświadczenie, w którym stwierdzili, że przyjęli do wiadomości opinie graczy związane z aktualizacją i wprowadzą zmiany, które wyjdą naprzeciw oczekiwaniom fanów.
Warto na koniec wspomnieć, że wkrótce po premierze aktualizacji wyłączono serwery. Przerwa techniczna potrwa do 31 maja.
Przypomnijmy jeszcze, że gra ukazała się 21 lipca 2021 roku na urządzeniach mobilnych z systemami iOS i Android. Tytuł korzysta z modelu darmowego z mikropłatnościami.
Więcej:Dune: Awakening od miesięcy nieustannie traci graczy. Teraz twórcy mierzą się z największym zarzutem
The Witcher: Monster Slayer
Gra przestała działać: 21 lipca 2021
GRYOnline
Gracze
12

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.