Wiedźmin 3 nigdy nie wyglądał tak kompletnie. Wielki fan zadbał o pominięte detale, niektóre są naprawdę małe
Wszystko zrozumiem, ale to już jest przesada. Jak można pomylić kapustę głowiastą białą (oryginalna tekstura) z kapustą warzywną włoską (tekstura z moda)?!
Autor poprawił m.in. wygląd chlebów.
Ale po co?
Jak to się ma do gameplay-u i całej mechaniki gry?
To zamiast grać to mam sobie patrzeć na taki chleb na stole?
Nie musisz wcale ogladac tych chlebow i marchewek. Ale zawsze to lepiej, kiedy cos jest zrobione starannie niz byle jak. Moze chleb z warzywami na polmisku w karczmie nie jest najważniejszym elementem gry, ale lepiej oddaje klimat pomieszczenia niz kwadrat z pieciu poligonow.
Jasne jasne nikt nic nie musi :)) jak i tracić czas na nieistotne sprawy.
No i fajnie że powiedziałeś otwarcie i zarzuciłeś CDPR, bylejakość i pięć poligonów :))
A mogli to sami zrobić :)
To że dla ciebie taki mod to "strata czasu na nieistotne sprawy", nie znaczy że dla autora moda też.
Według mnie obecnym priorytetem jest to, że poprawią fizykę poruszania się ryb w wodzie. Co burzy imersje w grze dla wielu graczy. I prowadzi do frustracji. Oraz spadające kamyki jak schodzi się z góry.
Jak oglądam gameplay-je to nikt nie ogląda nawet pomieszczeń w których w danym momencie są - lecą na łeb na szyję do przodu i nie obchodzi ich co obok mijają. Ta praca modera co upiększa kapustę i ziemniaki nikogo nie obchodzi.
Faktycznie taka sztuka dla sztuki. Pytanie też jak się ma to wymagań? Ja mogę gapić się na brzydki chleb, jeśli to ma mi dać 5 fpsów więcej.
„ Autor jednak dopiero się rozkręca. W kolejnych wersjach moda chce skupić się m.in. na martwych NPC-ach i zwierzętach.” Truchła zwierząt faktycznie bardziej wymagają poprawek, aniżeli paskudny wygląd pancerzy na ten przykład :d