Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 2 marca 2012, 14:35

autor: Szymon Liebert

Więcej kryształów, mniej ścigaczy – zmiany w ekonomii gry

Firma BioWare omówiła zmiany jakie zajdą w systemie ekonomii gry Star Wars: The Old Republic. Wiadomość została przedstawiona na oficjalnej stronie produkcji i dotyczy takich elementów jak kryształy, czy ścigacze.

Więcej kryształów, mniej ścigaczy – zmiany w ekonomii gry - ilustracja #1

W nowym wpisie na oficjalnej stronie Star Wars: The Old Republic czytamy, że wkrótce zajdzie kilka poważnych zmian ekonomicznych w grze. Przede wszystkim, na rynku pojawi się limitowana dostawa białych kryształów. Gracze grający zarówno po stronie Republiki, jak i Imperium Sith mogą szukać ich u nowych kupców rozmieszczonych w najważniejszych punktach (listę poszczególnych kryształów można znaleźć na forum gry). BioWare nie przewiduje kolejnych dostaw tego towaru, więc przedsiębiorczy gracze powinni poważnie zastanowić się nad jego zakupem. Reprezentanci Republiki mogą też liczyć na dostęp do rzadkich fioletowych kryształów, które wcześniej mogli dostać tylko zwolennicy Imperium.

Kolejną zmianą jest wycofanie z rynku pewnych modeli ścigaczy (pojazdów zwiększających mobilność postaci). Znikną takie serie jak Sovereign, Prince, Baron, Commander oraz Prime. Z tego powodu, będzie można kupić je w specjalnej, niższej cenie. Co więcej, pojawi się możliwość odsprzedania zakupionego pojazdu. Autorzy zmniejszą też koszt wykupienia licencji Tier 1 i Tier 2, ale za to zwiększą cenę licencji Tier 3. Wszystkie powyższe zmiany, jak tłumaczy BioWare, mają zwiększyć rolę graczy w kreowaniu ekonomii świata Star Wars: The Old Republic.

Więcej zmian można spodziewać się w nadchodzących tygodniach. Patch 1.1.5, będący przygotowaniem do większej aktualizacji 1.2, zniesie wymogi dotyczące stron mocy w przypadku różnokolorowych kryształów do mieczy świetlnych. W samym rozszerzeniu 1.2 możemy spodziewać się ulepszeń w zakresie systemu umiejętności załogi oraz nowych przedmiotów, schematów, broni, opancerzenia i innych elementów.