Firma Ubisoft postanowiła przełożyć premierę PC-towej wersji Watch Dogs 2 na 29 listopada, by bardziej dopracować to wydanie. Dodatkowo poznaliśmy wymagania sprzętowe produkcji.
Kamil Zwijacz
Na koniec dzisiejszego dnia firma Ubisoft sprawiła graczom niemiłą niespodziankę. Francuski wydawca poinformował, że PC-towe wydanie Watch Dogs 2 zostało opóźnione. Na szczęście mamy też dobre wieści – obsuwa nie będzie wielka i zamiast 15 listopada, tytuł na „blaszakach” ukaże się dwa tygodnie później, a więc 29 dnia tego samego miesiąca. Powodem przesunięcia premiery jest oczywiście chęć dopieszczenia tytułu, który w komputerowej wersji zaoferuje wsparcie dla rozdzielczości 4K, lepsze tekstury niż na konsolach i nie tylko. Już niejedna gra Ubisoftu miała problemy z poprawnym działaniem na PC-tach, więc miejmy nadzieję, że dodatkowy czas faktycznie zaowocuje lepszą jakością finalnego produktu.

To nie wszystkie nowinki związane z komputerową edycją Watch Dogs 2. Doczekaliśmy się bowiem oficjalnych wymagań sprzętowych, które przedstawiają się następująco:
Ponadto deweloperzy chwalą się pełnym wsparciem dla technologii SLI i Crossfire, trzema miejscami na zapisy stanów gry, obsługą komputerów z kilkoma ekranami, dopracowanym sterowaniem przy użyciu myszki i klawiatury oraz padów od Xboksa One i PlayStation 4, szeregiem opcji graficznych itd.

Watch Dogs 2 to kontynuacja sandboksa z 2014 roku. Tym razem akcja rozgrywać ma się na terenie San Francisco, gdzie jako członek grupy hakerskiej Dedsec będziemy walczyć z Centralnym Systemem Operacyjnym ctOS. Produkcja ma być bardziej rozbudowana względem jedynki oraz charakteryzować się luźniejszym klimatem.
Więcej:Jak wstrzymać konsumpcję towaru w Anno 117? Problem z garum dla cesarza
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
5