War of the Vikings - zapowiedziano kontynuację War of the Roses
W pierwszym kwartale 2014 roku zadebiutuje gra War of the Vikings, będąca kontynuacją udanej sieciowej produkcji War of the Roses z ubiegłego roku. Za stworzenie nadchodzącego tytułu po raz kolejny odpowiada studio Fatshark, a wydawcą jest firma Paradox Interactive.
Marcin Skierski
Firma Paradox Interactive zapowiedziała grę War of the Vikings autorstwa studia Fatshark. Jest to kontynuacja War of the Roses, a więc po raz kolejny otrzymamy dynamiczną produkcję nastawioną na wielkie bitwy w trybie multiplayer.
W War of the Vikings opowiemy się po stronie Sasów lub Wikingów. Możliwości tworzenia i modyfikowania wyglądu postaci mają być jak najbardziej rozbudowane. Twórcy zaznaczają, że jedynie „inspirują się” realiami historycznymi, a więc zapewne dodadzą też coś od siebie. W bitwach weźmie udział maksymalnie 64 graczy. Największą rolę odegra w nich walka w zwarciu, wzbogacona o możliwość używania broni dystansowych.
Tradycyjnie premiowane będą działania zespołowe, a specjalne perki pomogą określić rolę danego wojownika w drużynie i zwiększą jego określone statystyki. Poza dużymi bitwami dla 64 graczy deweloper przygotowuje także tryb Pitched Arena, w którym 32 osoby będą walczyć dosłownie na śmierć i życie. Oznacza to, że po zgonie poczekamy do końca rozgrywki, bo zabraknie możliwości odrodzenia. Z kolei w trybie Traning Ground przetestujemy swoje umiejętności i potrenujemy przed właściwymi potyczkami.
War of the Vikings zadebiutuje w pierwszym kwartale 2014 roku wyłącznie na PC. Studio Fatshark z okazji zapowiedzi udostępniło krótki, niepokazujący zbyt wiele teaser. Zainteresowani mogą na oficjalnej stronie internetowej zgłaszać się do testów wersji alfa, jednak na razie nie znamy dokładnej daty ich rozpoczęcia.

Gracze
Steam
- ciekawostki growe
- zapowiedź (gry)
- multiplayer
- Paradox Interactive
- Fatshark
- gry sieciowe
- PC
Kalendarz Wiadomości
Komentarze czytelników
Murabura Generał
dlatego ze to nie jest gra dla szukajacych milej rozwalki w stylu Chivalry gdzie kazdy atak dosiega celu jesli jest posylany w jego kierunku czy mozna parowac kazdy atak tylko wciskajac w odpowiednim momencie blok. 4 kierunkowy system ataku i parowania to nie jest szczyt mozliwosci ale zeby czerpac z niego radosc trzeba poswiecic troche czasu na jego opanowanie w takim stopniu aby moc celowac w konkretne czesci ciala jak nieosloniete nogi, twarz czy szyja. do tego system hitboxow sprawia ze trzeba tak obliczac trajektorie/krzywizne czy jak to nazwac aby trafic ta czescia broni, ktora zadaje obrazenia innaczej trafiamy tylko trzonkiem i nie zadajemy dmg. co prawda od jakiegos czasu zostaly one zwiekszone dla wiekszosci przez co gra jest latwiejsza ale i tak wymaga to nawet odrobiny "skilla" lub szczescia.
nie kazdemu to sie podoba ale nie ma chyba lepszej tego typu gry (sredniowieczna "nawalanka") gdzie liczy sie timing, refleks, wyczucie i precyzja przy atakowaniu i parowaniu a nie tylko szybkosc klikania i robienie jakichs combosow. do tego system pancerzy powoduje ze nie kazdego mozna zabic kazda bronia (skutecznie). miecze moga odbic sie od zbroi plytowej lub zadaja jej male obrazenia, obuchy sa przeciw niej bardzo skuteczne ale bez ich opanowania ciezko jest trafic czescia zadajaca obrazenia tym bardziej przeciw komus kto uzywa lekkiej zbroi i jest bardzo mobilny - itp itd.
zanonimizowany863490 Pretorianin
pograłem podczas darmowego weekendu i szczerze spodziewałem się czegoś ZNACZNIE lepszego... to już Skyrim ma dużo ciekawszy system walki.. gra po 2h wylądowała w koszu - cieszę się, że jej nie kupiłem.
marcin6671 Legionista

Mi tez możecie pomóc, oto mój link do rejestracji
Murabura Generał
raczej kolejna gra z "serii". jestem weteranem WotR i moge polecic ja kazdemu kto gral w M&B a kolejna gra ma wyeliminowac jej niedociagniecia. podaje moj link to zglaszania sie do testow. 5 osob zarejestrowanych poprzez niego i mam wczesny dostep. pomozecie? ;)
http://signup.waroftherosesthegame.com/r/s6mke03utj
w newsie nie ma screenow wiec link do oficjalnej stronki:
http://www.warofthevikings.com/media/screenshots
nie patrzcie na niedociagniecia jak niedomknieta dlon czy przenikajaca reka bo sa to screeny sprzed 3 miesiecy o czym na forum pisal jeden z developerow. niedlugo tez pojawi sie pierwszy gameplay.