Ujawniono Solaris Assault Tech, czyli sieciówkę osadzoną w tym samym świecie co MechWarrior
Mamy dobre wieści dla miłośników serii MechWarrior. Doskonale znany fanom tego cyklu zespół moderski MekTek ogłosił, że ich następnym projektem będzie komercyjna gra sieciowa osadzona w tym samym uniwersum.
Mamy dobre wieści dla miłośników serii MechWarrior. Doskonale znany fanom tego cyklu zespół moderski MekTek ogłosił, że ich następnym projektem będzie komercyjna gra sieciowa osadzona w tym samym uniwersum.

Autorzy postanowili, że najwyższy czas zająć się profesjonalnie tym, co było ich pasją przez ostatnie dwanaście lat. Pierwsza komercyjna produkcja zespołu otrzymała tytuł Solaris Assault Tech i tworzona jest w oparciu o licencję Unreal Development Kit. Co ciekawe, wszystko odbywa się za zgodą Piranha Games, czyli obecnego właściciela praw do tej marki. Jak wiemy firma ta pracuje obecnie nad własną kontynuacją serii. Oba tytuły tworzone są na silniku Unreal Engine 3.0 i dzięki temu zespół MekTek ma nadzieję, że ich projekt ukaże się jako rozszerzenie do nowego MechWarriora. Inną możliwością jest oczywiście wypuszczenie go jako samodzielnego produktu.
Solaris VII to planeta słynąca z urządzanych na gigantycznych arenach walk pomiędzy mechami. Ściągają tu hazardziści z całej galaktyki, a sumy zakładów są często tak wysokie, że potrafią zrujnować niejednego bogacza. W największym z miast (liczącym ponad pięć milionów mieszkańców Solaris City) co roku organizowany jest turniej mający wyłonić nowego mistrza.

Wspomniana metropolia podzielona jest na sześć dzielnic i pięć z nich jest własnością poszczególnych Wielkich Domów, które wybudowały na ich terenie potężne areny służące do starć pomiędzy mechami. To właśnie na nich gracze będą toczyć ze sobą swoje sieciowe boje. Dostępne będą:
- Boreal Reach – dzięki wykorzystaniu technologii holograficznej oraz zaawansowanych metod kontroli środowiska arena ta może odtworzyć praktycznie każdą lokację, jaka tylko przyjdzie jej właścicielom do głowy. Jednym z najpopularniejszych ustawień jest polarny lodowiec, na którym ziemia jest pokryta utrudniającym poruszanie śliskim lodem, a bardzo niska temperatura pozwala w pełni wykorzystać możliwości uzbrojenia mechów.
- The Factory – dawniej była to fabryka o powierzchni tak dużej, że bez problemu mogły poruszać się w niej przemysłowe mechy. Walki na tej arenie są ciekawe dzięki jej wielopiętrowej strukturze.
- Ishiyama – to z kolei system tuneli wydrążonych wewnątrz sztucznie wzniesionej kamienistej góry. Ta arena jest idealna do ataków z ukrycia, a wpływające na sensory maszyn zakłócenia elektromagnetyczne powodują, że trudno przewidzieć rezultat jakiegokolwiek starcia.
- The Jungle – ten pokryty gęstą roślinnością teren dawniej miał być nową lokalizacją buddyjskiej świątyni, ale rząd Liao uznał, że bardziej opłacalne będzie wykorzystanie go do walk mechów. Na arenie poumieszczano specjalne sygnalizatory, które w razie potrzeby mogą skurczyć rozmiar pola bitewnego.
- Steiner Coliseum – to zgodnie z nazwą arena wzorowana na rzymskim Koloseum. W jej podłoże wbudowano mechaniczne ściany, które właściciele mogą swobodnie wznosić lub chować, zmieniając tym samym kształt pola bitewnego.
Studio MekTek nie chce na razie zdradzić kiedy gra zostanie wydana. Wiadomo jedynie, że platformami docelowymi są PC oraz Xbox 360. Twórcy nie wspominają o jakimkolwiek trybie dla pojedynczego gracza, więc wszystko wskazuje na to, że będzie to produkcja koncentrująca się wyłącznie na rozgrywkach wieloosobowych. Zainteresowanym polecamy śledzenie oficjalnej strony całego projektu.
Gra jest jeszcze w bardzo wczesnej fazie produkcji, więc na razie autorzy nie mają się za bardzo czym pochwalić, ale znając MekTek powyższa strona dosyć szybko zapełni się ciekawymi materiałami.

GRYOnline
Gracze
Steam
Kalendarz Wiadomości
Komentarze czytelników
Czechu_NS Centurion

@Matysiak G
Nie "Combat Mission", a "Front Mission" Evolved jeżeli już. Co prawda, to prawda - gra to dobry średniak, ale... wciąż grywalny :) Ja tam doceniam każdą grę z Mechami w roli głównej, bo jest ich strasznie mało ostatnio (zwłaszcza tych komercyjnych)!
Także czekam na MechWarriora V, a póki co zobaczymy co to będzie ten Solaris Assault Tech :)
@Xon
Czy do Living Legends potrzebuję pełnego Crysis, czy wystarczy demo?
T_bone Senator

DEFEDos----> To coś nie ma nic wspólnego z battletechem.
DEFEDos Generał
>>>Marzyłem o takim projekcie
http://www.perpetuum-online.com/News
>>>T_bone
OK - jednak to mmo w świecie mechów :]
Ja też czekam na Mecha V
T_bone Senator

Wow, wow, wow... Marzyłem o takim projekcie ale po skasowaniu przez EA podobnego MMO na początku dekady nie miałem wielkich nadziei. Mechwarrior ze swoim mechlabem, rycerskimi pojedynkami idealnie nadaje się na MMO w stylu World of Tanks jeśli nie lepszym.