
Data wydania: Anulowana
Solaris Assault Tech to stworzona z myślą o rozgrywce wieloosobowej sieciowa gra akcji autorstwa deweloperów z firmy MekTek. Fabuła gry koncentruje się na turniejach gladiatorów rozgrywanych na planecie Solaris VII. Gracze sterują robotami walczącymi na arenach o specyficznych właściwościach fizycznych. Tytuł łączy elementy symulacyjne i zręcznościowe.
Solaris Assault Tech to nastawiona na zabawę wieloosobową produkcja łącząca elementy zręcznościówki i symulatora. Całość osadzona jest w znanym z serii MechWarrior świecie Battletech, a autorami są ludzie z zespołu MekTek, którzy przez ponad dekadę tworzyli modyfikacje do gier ze wspomnianego cyklu.
Solaris VII to planeta słynąca z urządzanych na gigantycznych arenach walk pomiędzy mechami. Ściągają tu hazardziści z całej galaktyki, a sumy zakładów są często tak wysokie, że potrafią zrujnować niejednego bogacza. W największym z miast (liczącym ponad pięć milionów mieszkańców Solaris City) co roku organizowany jest turniej mający wyłonić nowego mistrza. Wspomniana metropolia podzielona jest na sześć dzielnic i pięć z nich jest własnością poszczególnych Wielkich Domów, które wybudowały na ich terenie potężne areny służące do starć pomiędzy mechami. To właśnie na nich gracze będą toczyć ze sobą swoje sieciowe boje.
Całość zabawy polega na walce z innymi żywymi graczami. Gra pomimo swojej zręcznościowej natury ma jednocześnie sporo z symulatora i sterowanie gigantycznymi oraz powolnymi robotami nie należy do łatwych zadań. Autorzy przygotowali łącznie pięć aren. Pierwszą z nich jest Boreal Reach, która dzięki wykorzystaniu technologii holograficznej oraz zaawansowanych metod kontroli środowiska może odtworzyć praktycznie każdą lokację, jaka tylko przyjdzie jej właścicielom do głowy. Jednym z najpopularniejszych ustawień jest polarny lodowiec, na którym ziemia jest pokryta utrudniającym poruszanie śliskim lodem, a bardzo niska temperatura pozwala w pełni wykorzystać możliwości uzbrojenia mechów. Druga to The Faktory, czyli dawna fabryka o ciekawej wielopiętrowej strukturze. Ishiyama to z kolei system tuneli wydrążonych wewnątrz sztucznie wzniesionej kamienistej góry. Ta arena jest idealna do ataków z ukrycia, a wpływające na sensory maszyn zakłócenia elektromagnetyczne powodują, że trudno przewidzieć rezultat jakiegokolwiek starcia. Czwartą jest pokryta gęstą roślinnością The Jungle. Na jej terenie poumieszczano specjalne sygnalizatory, które w razie potrzeby mogą skurczyć rozmiar pola bitewnego. Listę zamyka Steiner Coliseum, czyli zgodnie z nazwą arena wzorowana na rzymskim Koloseum. W jej podłoże wbudowano mechaniczne ściany, które właściciele mogą swobodnie wznosić lub chować, zmieniając tym samym kształt pola bitewnego.
Solaris Assault Tech zbudowano w oparciu o silnik Unreal Engine 3.0, który umożliwia wyświetlanie nie tylko pełnych detali modeli samych mechów, ale również tworzenie olbrzymich aren.
Autor opisu gry: Adrian Werner
Platformy:
Xbox 360Angielskie napisy i dialogi
PC WindowsAngielskie napisy i dialogi
Producent: MekTek
Ograniczenia wiekowe: brak ograniczeń
Gry podobne:
Mamy dobre wieści dla miłośników serii MechWarrior. Doskonale znany fanom tego cyklu zespół moderski MekTek ogłosił, że ich następnym projektem będzie komercyjna gra sieciowa osadzona w tym samym uniwersum.
gry
Adrian Werner
5 grudnia 2010 11:45