MechWarrior to powrót znanej serii opowiadającej o walkach gigantycznych mechów. Produkcja rozgrywa się w świecie BattleTech stworzonym przez firmę FASA już w 1984 roku. Do tej pory pojawiły się cztery części gry oraz kilka dodatków. Nowy MechWarrior został natomiast opracowany przez studio Piranha Games i jest swoistym odświeżeniem marki.
Gra przenosi nas do roku 3015 na planetę Deshler. Akcja rozgrywa się przed wydarzeniami znanymi z innych odsłon serii. Wcielamy się w Adriana Khola, dość beztroskiego pilota. Pewnego dnia następuje atak frakcji House Kurit, w którym ginie cała rodzina bohatera. Postanawia on stanąć do walki i pomścić swoich bliskich, oczywiście zasiadając za sterami potężnego mecha.
MechWarrior to przede wszystkim dynamiczne pola bitew oraz system klas tytułowych maszyn. Dzielą się one na kilka rodzajów – od wyjątkowo lekkich, aż po najcięższe modele. Każda z nich cechuje się inną mobilnością, przyspieszeniem, przenoszonym uzbrojeniem oraz dodatkowym wyposażeniem. Misje kampanii solowej zostały tak zaprojektowane, aby gracze mogli wybrać ulubiony typ mecha i wykorzystać jego specyficzne zdolności.
Twórcy przygotowali rozbudowaną kampanię dla pojedynczego gracza oraz czteroosobowy tryb kooperacji. Podczas zabawy rozwijamy też naszą postać i zmieniamy uzbrojenie mechów, wykorzystując także opcjonalne wyposażenie (jak np. sondy). Uzupełnieniem rozgrywki solowej jest tryb sieciowy.
Autor opisu gry: Szymon Liebert
Platformy:
Xbox 360Angielskie napisy i dialogi
Producent: Piranha Games
Ograniczenia wiekowe: brak ograniczeń



10GIER
Kultowy cykl gier symulacyjnych, osadzonych w uniwersum BattleTech. Seria została zapoczątkowana w 1989 roku i na przestrzeni lat zajmowały się nią rozmaite studia deweloperskie. Mowa o takich zespołach, jak Dynamix, Beam Software, Genesis, Activision, Zipper Interactive, FASA Studio oraz Piranha Games (które posiada prawa do marki od 2011 roku).