Ubisoft wkurzył graczy na Steam. Z jakiegoś powodu nie mogli oni odpalić kampanii legalnie zakupionego Assassin’s Cr...
W te drewna dzisiaj ciężko grać, więc niewielka strata.
Wiesz, czasem jest tak, że w czyichś oczach jest coś tak drewniane jak sam posiadacz tychże oczu. Łatwo to można zauważać po ludziach narzekających na drewnianego gothica z 2001. Po prostu nie tylko umieją zmienić przypisania klawiszy, ale też nie umieją sterować postacią jak trzeba, bo po prostu są drewniani i dlatego im się wydaje, że ta gra jest drewniana.
Ale spokojnie, to żaden wstyd być drewniany.
Nie, to nie zależy od gracza, wiele starych gier jest drewniana i to jest zwykły fakt =)
Nawet nie możesz zeskoczyć z jakiegoś miejsca, tylko musisz obchodzić dookoła. Albo giniesz jak zeskoczysz z wysokości pół metra, bo przecież nie można. Tak właśnie było w starociach.
Tak samo stare asasyny. Fabuła, muzyka i postacie może i są fajne, ale gameplay leży i kwiczy. W tych grach nawet ciężko jest zginąć. Po prostu znacznie lepiej gra się w nowe asasyny =)
To w końcu dobrze, gdy łatwo giniesz od upadku i musisz trochę myśleć przy wspinaczce, czy źle? Akurat w starych AC parkour był najlepszy.
No tak nie do końca prawda. Wiesz co ludzie oczekują po gothicu, szczególnie ci którzy nazywają grę z 2001 drewnem? Żeby można było szybko i bezmyślnie klikać przycisk i spamować ataki mieczem, chociaż zamysł twórców był taki, żeby gracz musiał spokojnie klikać synchronicznie, by łatwo było rozwalać wrogów. Taki gracz często robił to co w ogóle nie powinien był i przynosiło to skutki odwrotne do zamierzenia, zwyczajnie nie rozumiał jak powinien grać i utrudniał sobie, bo chciał sobie leniwie grać. Co z tego, że gracz chce inaczej jak właśnie w grze chodziło o to, by dla największej efektywności gracz klikał przyciski w sposób spokojny i uporządkowany i właśnie gracz tak powinien był postępować. Także jest to wina tylko i wyłącznie gracza, który nie zrozumiał sterowania i zamysłów twórców, bo chciał tylko sobie bez ładu i składu walić przyciski, żeby postać sama zabijała wrogów.
Najśmieszniejsze jest to, że często ludzie narzekają na drewno w gothicu z powodu sterowania i sposobu walki, chociaż właśnie jak tylko ogarnie się sterowania i zrozumie się, że trzeba synchronicznie i spokojnie klikać z wyczuciem czasu i rytmu machania mieczem, a nie po prostu byle jak walić przyciski to sterowanie i walka nagle stają się łatwe. I dlatego ani sterowanie ani sposób walki w gothicu nie były ani trochę drewniane, ot dobrze zrobione, które dobrze oddały temu co zamierzali twórcy, ale niestety nie zostało to zrozumiane.
I tak jest z całą masą innych gier. Drewno bierze się głównie z umysłu gracza, który nie rozumie zamysłów twórców bądź ogólnie gry. Rzadko kiedy ktoś drewnem nazywa coś co jest naprawdę drewnem. Ba, te spadanie, na które narzekasz, dało się w większości starych gier obchodzić różnymi specyficznymi sposobami. Zresztą dziś też nierzadko jest w drugą stronę, postać często jest w stanie przeżyć upadek z ponad 10 metrów i kontynuować swoje działanie. Także też nie jest za dobrze ;).
Ale ja akurat nie mówię o Gothicu, tylko starych asasynach. Wystarczyło spamować lewy przycisk i pokonałeś każdego. Przez to gra po chwili była nudna. W nowszych masz jakieś wyzwanie, kiedy ktoś ma za wysoki poziom. Ale oczywiście fanboje starych i nostalgii biją się z faktami i minusują. Jak to mówią, słychać wycie, znakomicie =)
Nie dziwię się takiej reakcji. Po tej reakcji widać że gracze mają do ubisoftu prawie zerowe zaufanie.
Albo mam deja vu albo to nie pierwszy raz gdy Ubisoft uniemożliwił uruchomienie Assassyna 2 i Splinter Cella, tyle że poprzednie było z 15 lat temu.
"społeczność zareagowała w charakterystyczny dla siebie sposób". A to jest jakiś inny sposób pozwalający wyrazić swoje niezadowolenie z poczynań twórców gier? Bo nie znam żadnego więcej.
Przecież pisali, że gracze powinni się przyzwyczajać do nieposiadania swoich gier xD
Ktoś się przyczepi, że atakuje niewłaściwą stronę (graczy) ~ ale akurat Ubi. odstawia tego typu cyrki od lat jak nie dekad A WY WCIĄŻ OD NICH KUPUJECIE!