Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 7 lutego 2019, 09:08

autor: Adrian Werner

Twórcy Warface opuścili firmę Crytek i założyli własne studio

Oddział firmy Crytek odpowiedzialny za strzelankę Warface wybił się na niezależność. Twórcy założyli nowe studio - Blackwood Games - gdzie będą kontynuowali prace nad wspomnianą grą.

Nowe studio nazwano Blackwood Games. - Twórcy Warface opuścili firmę Crytek i założyli własne studio  - wiadomość - 2019-02-07
Nowe studio nazwano Blackwood Games.
WARFACE W SKRÓCIE:
  1. Deweloper gry: Blackwood Games
  2. Wydawca: Blackwood Games
  3. Gatunek: gra akcji
  4. Platformy: PC, PS4, XONE

Ciekawe rzeczy dzieją się w firmie Crytek. Pracownicy zlokalizowanego w Kijowie oddziału opuścili zespół i założyli własne studio nazwane Blackwood Games. Twórcy do tej pory zajmowali się rozwojem sieciowej strzelanki Warface i będą to robili nadal, tylko że pod nowym szyldem. Wybicie na niezależność ma pozwolić autorom na przyśpieszenie prac nad grą.

Przypomnijmy, że Warface to sieciowa strzelanka korzystająca z modelu free-to-play, która zadebiutowała na PC w 2012 roku. Dwa lata później ukazała się wersja na Xboksa 360, ale dosyć szybko przestała być rozwijana. W zeszłym roku gra doczekała się wydań na konsole Xbox One i PlayStation 4.

Przez lata, które upłynęły od premiery na PC, Warface zostało mocno rozbudowane. Gra dostała masę nowych map i broni, misje survivalowe, w których walczymy z zombie, oraz tryb battle royale. W zeszłym roku autorzy udostępnili także poziom osadzony w Czarnobylu.

Warface w dniu premiery zostało przyjęte bez specjalnego entuzjazmu, ale zyskało wystarczająco dużą grupę graczy, aby możliwy był stały rozwój gry. Dzisiaj niewiele strzelanek F2P może pochwalić się tak bogatą zawartością, więc mamy nadzieję, że uniezależnienie się deweloperów od Cryteka zaowocuje wieloma kolejnymi latami prac nad tym projektem.

  1. Oficjalna strona gry

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej