Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 25 października 2020, 08:00

autor: Adrian Werner

Twórcy Shadow of Mordor pracują nad innowacyjną grą SF

Studio Monolith Productions (m.in. Middle-earth: Shadow of War oraz seria F.E.A.R.) pracuje nad innowacyjną grą z otwartym światem. Projekt zaoferuje ulepszoną wersję systemu Nemesis i najpewniej osadzony będzie w realiach science-fiction.

Ogłoszenia o pracę często są świetnym źródłem informacji na temat niezapowiedzianych projektów. Najnowszym tego przykładem stało się Monolith Productions. To znane m.in. z Middle-earth: Shadow of War studio poszukuje kilku pracowników do produkcji opisywanej jako „następna duża innowacja” zespołu.

Deweloper potrzebuje m.in. specjalisty od interfejsu, inżyniera software’owego oraz projektanta systemów postaci. Z wymagań w ofertach pracy wynika, że gra wykorzysta nową wersję autorskiego silnika Monolith Productions oraz będzie miała otwarty świat.

Warto wspomnieć, że z wcześniejszych ofert pracy wiemy, iż produkcja zaoferuje znany z Middle-earth: Shadow of Mordor oraz Middle-earth: Shadow of War system Nemesis, ale najpewniej nie będzie to trzecia część cyklu, gdyż poszukiwany jest również scenarzysta kochający mitologie oraz science-fiction.

Projekt powinien być na dosyć zaawansowanym etapie produkcji. Śródziemie: Cień wojny ukazało się bowiem w 2017 roku, a w maju 2018 roku otrzymaliśmy ostatni dodatek do tej produkcji. Od tego czasu studio nie wypuściło niczego nowego.

Z niecierpliwością czekamy na zapowiedź następnego projektu zespołu. Monolith Productions znane obecnie głównie z serii Śródziemie, ale zespół ma bogatą historię, wypełnioną taką klasyką jak Blood, Aliens vs Predator 2, SHOGO czy cykle No One Lives Forever orazF.E.A.R.

  1. Oficjalna strona gry Śródziemie: Cień wojny
  2. Recenzja gry Śródziemie: Cień wojny – w Mordorze rządzi powtarzalność
  3. Śródziemie: Cień wojny - poradnik do gry

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej