Twórcy nowej strzelanki wyciągnęli wnioski z testów i zapowiedzieli zmiany. Obejmą one głównie cztery obszary ARC Raiders
Twórcy ARC Raiders podzielili się wnioskami, jakie nasunęły im się po niedawnych testach, i zapowiedzieli, co w nadchodzącej strzelance ulegnie zmianie. Opublikowano także infografikę z garścią statystyk.

Cieszące się sporą popularnością testy obciążeniowe gry ARC Raiders dobiegły niedawno końca, a twórcy zebrali dzięki nim wiele przydatnych danych. Teraz podzielili się wnioskami oraz planami, które zamierzają wdrożyć przed premierą pełnej wersji.
Zmiany w ARC Raiders
Studio Embark opublikowało na stronie ARC Raiders post, w którym poinformowało o zmianach na czterech głównych frontach:
- stabilność – wprowadzono poprawki mające na celu zapewnienie płynnej i bezproblemowej premiery;
- latające ARC-i – podczas testów okazało się, że ich świadomość otoczenia była nieco zbyt wysoka, co pozwalało im praktycznie widzieć przez drzewa i krzewy. Zostało to zmienione, dzięki czemu na premierę walka z nimi będzie bardziej wyrównana;
- wieża na tamie – twórcy zauważyli, że dostanie się do wieży kontroli tamy na mapie Dam Battlegrounds było zbyt łatwe, jak na miejsce z tak cennymi łupami. Teraz zostało to zmienione, aby utrzymać odpowiedni poziom wyzwania;
- zmiany w grafice – niektórzy gracze zwrócili uwagę, że jakość grafiki podczas ostatnich testów była gorsza niż wcześniej. Twórcy przyznali, że domyślne ustawienia rzeczywiście zostały zmienione, aby poprawić wydajność. Zapowiedziano jednak dalsze prace nad osiągnięciem właściwej równowagi pomiędzy jakością a płynnością.
Poza tym raporty graczy pomogły wyeliminować szereg błędów oraz zidentyfikować i poprawić balans rozgrywki. Pod uwagę wzięto także zaproponowane ulepszenia.
Statystyki z testów
Udostępniono również infografikę przedstawiającą garść statystyk z ostatnich testów. Pomimo że trwały one zaledwie trzy dni, to w tym czasie gracze zdążyli rozegrać aż 30 milionów rund, podczas których zniszczono ponad 58 milionów ARC-ów, z czego tylko 77 stanowiły Królowe.
Najpopularniejszą bronią okazało się Ferro, a najbardziej zabójczym przeciwnikiem The Rocketeer, który powalił ponad 2,356 miliona graczy. To znacznie więcej niż piorun, który wyeliminował nieco ponad 26 tysięcy osób. Gracze bardzo chętnie zbierali także gumowe kaczuszki – w ciągu trzech dni zgromadzono ich ponad 816 tysięcy.
Przypomnijmy, że do premiery ARC Raiders pozostał tylko tydzień – gra zadebiutuje na PC oraz konsolach PS5 i XSX/S już 30 października.
