Twórcy ARC Raiders podzielili się wnioskami, jakie nasunęły im się po niedawnych testach, i zapowiedzieli, co w nadchodzącej strzelance ulegnie zmianie. Opublikowano także infografikę z garścią statystyk.
Cieszące się sporą popularnością testy obciążeniowe gry ARC Raiders dobiegły niedawno końca, a twórcy zebrali dzięki nim wiele przydatnych danych. Teraz podzielili się wnioskami oraz planami, które zamierzają wdrożyć przed premierą pełnej wersji.
Studio Embark opublikowało na stronie ARC Raiders post, w którym poinformowało o zmianach na czterech głównych frontach:
Poza tym raporty graczy pomogły wyeliminować szereg błędów oraz zidentyfikować i poprawić balans rozgrywki. Pod uwagę wzięto także zaproponowane ulepszenia.
Udostępniono również infografikę przedstawiającą garść statystyk z ostatnich testów. Pomimo że trwały one zaledwie trzy dni, to w tym czasie gracze zdążyli rozegrać aż 30 milionów rund, podczas których zniszczono ponad 58 milionów ARC-ów, z czego tylko 77 stanowiły Królowe.
Najpopularniejszą bronią okazało się Ferro, a najbardziej zabójczym przeciwnikiem The Rocketeer, który powalił ponad 2,356 miliona graczy. To znacznie więcej niż piorun, który wyeliminował nieco ponad 26 tysięcy osób. Gracze bardzo chętnie zbierali także gumowe kaczuszki – w ciągu trzech dni zgromadzono ich ponad 816 tysięcy.
Przypomnijmy, że do premiery ARC Raiders pozostał tylko tydzień – gra zadebiutuje na PC oraz konsolach PS5 i XSX/S już 30 października.
Więcej:Valve interweniuje w sprawie moda do TF2. Mała zmiana pociągnęła za sobą duże konsekwencje
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
3

Autor: Marcin Bukowski
Absolwent Elektroniki i Telekomunikacji na Politechnice Gdańskiej, który postanowił poświęcić swoje życie grom wideo. W czasach dzieciństwa gubił się w Górniczej Dolinie oraz „wbijał golda” w League of Legends. Dwadzieścia lat później gry nadal bawią go tak samo. Dziś za ulubione tytuły uważa Persony oraz produkcje typu soulslike od From Software. Stroni od konsol, a wyjątkowe miejsce w jego sercu zajmuje PC. Po godzinach hobbystycznie działa jako tłumacz, tworzy swoją pierwszą grę bądź spędza czas na oglądaniu filmów i seriali (głównie tych animowanych).