W Ready or Not można wcielić się w pracowników grupy Trauma Team z gry Cyberpunk 2077. Wszystko dzięki modyfikacji. Zobacz, jak prezentuje się rozgrywka.
źródło: nexusmods.com
Nie jest tajemnicą, że z gry Cyberpunk 2077 wycięto bardzo wiele zawartości obiecywanej przed premierą. Tu z pomocą przyszli moderzy, którzy sami wprowadzili do gry dodatkowy kontent. Poza większym arsenałem broni, systemem metra czy kamerą z widokiem z trzeciej osoby, do Cyberpunka zaprojektowano wiele innych modów. Sama gra jest jednocześnie inspiracją do tworzenia modyfikacji do zupełnie innych tytułów, takich jak Ready Or Not.
Ready Or Not jest taktyczną strzelanką, w której gracz wciela się w członka grupy SWAT. Autor modyfikacji, twórca o pseudonimie McMessenger, zauważył potencjał tego tytułu i skojarzył SWAT z grupą Trauma Team, która w Cyberpunku zajmuje się ratowaniem życia klientów, którzy wykupili wcześniej stosowną polisę. To jak zespół agentów ubezpieczeniowych, tylko w latających samochodach, specjalnych kombinezonach i z odbezpieczoną bronią. Dzięki modyfikacji Cyberpunk 2077 – Trauma Team International możemy poczuć się, jak jeden z nich. Aby jeszcze lepiej wczuć się w tę rolę, warto wgrać dodatkową modyfikację, tym razem autorstwa modera o pseudonimie Holt. Trauma Team Style Voices for SWAT modyfikuje pliki audio w taki sposób, aby głosy członków grupy brzmiały podobnie jak w Cyberpunku, eliminując dodatkowo trakie słowa, jak „police”, aby nie niszczyć immersji.
Do tej pory pracę grupy Trauma Team mogliśmy śledzić jedynie z pozycji obserwatora, na przykład wówczas, kiedy w Cyberpunku medycy przylecieli po Sandrę Dorsett. Na poniższym filmie zobaczycie, jak prezentuje się Trauma Team w wersji z gry Ready Or Not.
Więcej na temat modyfikacji:
33

Autor: Adam Adamczyk
Pisaniem zajmuje się zawodowo od 2013 roku. W 2021 roku dołączył do GRYOnline.pl, gdzie poza tematyką gamingową zajmuje się informacjami stricte technologicznymi. Współpracował z największymi sklepami muzycznymi w Polsce, tworząc artykuły związane z instrumentami i ogólnie pojętym udźwiękowieniem. Grami komputerowymi interesuje się od dziecka. Poza tym jego zainteresowania obejmują grę na gitarze, komponowanie muzyki oraz sporty siłowe.