Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 8 marca 2013, 11:09

Tomb Raider - porównanie ustawień graficznych na PC

Zapraszamy do kilkuminutowego filmiku ukazującego różnice w minimalnych i maksymalnych ustawieniach graficznych w pecetowej wersji gry Tomb Raider. Test został wykonany na sprzęcie firmy AMD.

Przed kilkoma dniami gracze w końcu otrzymali prezent od firmy Crystal Dynamics w postaci restartu serii Tomb Raider. To świetna gra, do której recenzji zapraszamy, ale niestety nie do końca dopięta na ostatni guzik w przypadku wersji PC. Przynajmniej jeśli chodzi o karty graficzne firmy NVidia. Wobec tego zapraszamy do kilkuminutowego filmiku prezentującego róznice w wyglądzie gry na ustawieniach niskich i ultimate (z włączoną opcją fullscreen), czyli prościej rzecz ujmując, na minimalnych i maksymalnych. Oczywiście w tym drugim przypadku z włączoną opcją TressFX odpowiadającą za zachowanie się włosów głównej bohaterki.

Tomb Raider - porównanie ustawień graficznych na PC - ilustracja #1

Różnice w wyglądzie gry widoczne są juz na pierwszy rzut oka. Słabej jakości tekstury, brak postefektów (których w przypadku ustawień ultimate jest jeszcze więcej po przejściu w tryb wyświetlania gry w oknie) i cienia, wyraźny aliasing nie wytrzymują porównania z ustawieniami maksymalnym, gdzie zarówno otoczenie jak i sama Lara wyglądają znacznie atrakcyjniej.

  1. Porównanie ustawień graficznych na PC w grze Tomb Raider - wersja HD
Tomb Raider - porównanie ustawień graficznych na PC - ilustracja #3

Konfiguracja komputera testowego

Procesor

AMD FX-8350

Płyta główna

AM3+ z chipsetem AMD 990FX

Karta graficzna

AMD Radeon HD 7950 3GB GDDR5

Pamięć RAM

4GB