Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 13 grudnia 2017, 09:27

autor: Kamil Zwijacz

Titanfall 2 - Operation Endeavor ukaże się za kilka dni

Za kilka dni na konsolach Xbox One i PlayStation 4 oraz komputerach osobistych ukaże się Operation Endeavor - kolejna aktualizacja gry Titanfall 2 od studia Respawn Entertainment. W pakiecie nowe tryby rozgrywki, a także poprawki dla konsol PS4 Pro i XOne X.

Choć Titanfall 2 nie osiągnął oszałamiającego sukcesu, jest stale rozwijany. - Titanfall 2 - nowy patch ukaże się za kilka dni - wiadomość - 2017-12-13
Choć Titanfall 2 nie osiągnął oszałamiającego sukcesu, jest stale rozwijany.

Studio Respawn Entertainment przekazało informację o kolejnej aktualizacji gry Titanfall 2. Operation Endeavor, bo takim mianem ochrzczono nadchodzący patch, ukaże się 19 grudnia i nie wniesie do produkcji wielkich nowości, ale za to przywrócone zostaną dwa ładunki linki z hakiem. Poza tym pojawi się kilka trybów, będących zmodyfikowanymi wersjami już istniejących opcji rozgrywki. Np. Turbo LTS to wariacja na temat Last Titan Standing, Spicy Attrition to Attrition, w którym broń Ordnance zostanie zastąpiona przez Ticks, a Rocket Arena to Live Fire ze zmodyfikowanymi EPG i automatycznymi pistoletami. Poza tym dostępne będą jeszcze The Otherside (kolejna modyfikacja Attrition) i Turbo Titan Brawl (Titan Brawl).

Deweloper szykuje także niewielkie poprawki dla Xboksa One X oraz PlayStation 4 Pro, ale nie zdradzono, o co dokładnie chodzi. Dodatkowo na konsolach karabin G2 po oddaniu strzału zostanie przesunięty w górę. Aktualizacja przyniesie też nowe skórki na bronie oraz dwa świąteczne banery.

Heat Sink EM-4 Cold War.

Masterwork D-2 Double Take.

Na duże aktualizacje z nowymi mapami nie mamy co liczyć, co zresztą potwierdzono już jakiś czas temu. Ekipa Respawn Entertainment pracuje bowiem nad kolejną częścią serii, a także nad dwoma innymi tytułami (gra z uniwersum Gwiezdnych wojen oraz projekt VR).

Titanfall 2 dostępny jest na konsolach Xbox One i PlayStation 4 oraz komputerach osobistych od października 2016 roku. Produkcja, choć dobrze oceniona przez media i samych graczy, sprzedała się nieźle, ale poniżej oczekiwań firmy Electronic Arts. Koncern postanowił jednak zainwestować w studio i markę, przejmując Respawn Entertainment za ponad 300 milionów dolarów (plus 140 milionów dolarów ewentualnych bonusów).