Tiktoker kupił 4 iPhone'y 15, przez pomyłkę otrzymał sprzęt za ponad 100 tys. euro

Pewien amerykański Tiktoker kupił cztery egzemplarze nowego smartfonu iPhone 15. Dodatkowo otrzymał 60 nowych telefonów o wartości ponad 100 tys. euro.

futurebeat.pl

Marek Pluta

Tiktoker kupił 4 iPhone'y 15, przez pomyłkę otrzymał sprzęt za ponad 100 tys. euro, źródło grafiki: Unsplash | Yuheng Ouyang.
Tiktoker kupił 4 iPhone'y 15, przez pomyłkę otrzymał sprzęt za ponad 100 tys. euro Źródło: Unsplash | Yuheng Ouyang.

Amerykański influencer, występujący na TikToku pod pseudonimem Legends_gio, podzielił się ze swoimi fanami nietypową historią, związaną z zakupem najnowszego smartfonu Apple. Postanowił bowiem nabyć cztery urządzenia w topowej wersji, jednak pomyłka pracownika obsługującego zamówienie sprawiła, że otrzymał znacznie więcej sprzętu, niż oczekiwał.

Apple przypadkiem wysłało 60 telefonów

Legends_gio zamówił w internetowym sklepie Apple cztery sztuki topowego modelu iPhone 15 Pro Max w najdroższej wersji, wyposażonej w 1 TB pamięci użytkowej. Po kilku dniach otrzymał przesyłkę, jednak już na pierwszy rzut oka dostrzegł, że coś jest z nią nie tak. Oprócz niewielkiego opakowania, w którym znajdował się zakupiony przez niego sprzęt, dostał także trzy obszerne pudła.

Tiktoker kupił 4 iPhoney 15, przez pomyłkę otrzymał sprzęt za ponad 100 tys. euro - ilustracja #1
Źródło: Tiktok/Legends_gio

Bardzo się zdziwił, ponieważ nie przypominał sobie, by jeszcze coś zamawiał. Gdy do nich zajrzał, czekało go jeszcze większe zaskoczenie, ponieważ okazało się, że znajduje się w nich łącznie 60 smartfonów w zamówionej przez niego specyfikacji, o łącznej wartości 118 140 euro. Najwyraźniej pracownik działu realizacji zamówień popełnił błąd i znacznie zawyżył liczbę zamówionych telefonów. Influencer podzielił się historią na TikToku, opisując ją w opublikowanym wideo.

Oczywiście klient nie może zatrzymać przysłanych mu telefonów, gdyż otrzymał je przez pomyłkę i nie zapłacił za nie, więc nie należą do niego. Apple z pewnością już dostrzegło swój błąd i skontaktowało się z nim w celu odebrania sprzętu. Gdyby jednak próbował je zatrzymać, mógłby sobie narobić dużych problemów.

Firma z pewnością nie zostawiłaby w rękach klienta sprzętu za ponad 100 tys. euro, którego nie kupił. Pierwszym krokiem byłoby zapewne zdalne wyłączenie wszystkich telefonów, by nie dało się z nich korzystać. Następnie podjęto by próbę negocjacji w celu odzyskania towaru, a gdyby to zawiodło, wówczas zapewne przekazano by sprawę organom ścigania.

Podobało się?

0

Marek Pluta

Autor: Marek Pluta

Od lat związany z serwisami internetowymi zajmującymi się tematyką gier oraz nowoczesnych technologii. Przez wiele lat współpracował m.in. z portalami Onet i Wirtualna Polska, a także innymi serwisami oraz czasopismami, gdzie zajmował się m.in. pisaniem newsów i recenzowaniem popularnych gier, jak również testowaniem najnowszych akcesoriów komputerowych. Wolne chwile lubi spędzać na rowerze, zaś podczas złej pogody rozrywkę zapewnia mu dobra książka z gatunku sci-fi. Do jego ulubionych gatunków należą strzelanki oraz produkcje MMO.

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Technologiczne

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl