Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 31 sierpnia 2020, 09:50

autor: Adrian Werner

The Outer Worlds: Peril on Gorgon - gameplay z gamescom 2020

Do sieci trafił gameplay The Outer Worlds: Peril on Gorgon. Pokazuje on nowe lokacje z DLC, dodatkową broń oraz jedną z przygód.

W ramach wirtualnych wydarzeń mających nam zastąpić targi gamescom, serwis IGN opublikował obszerny gameplay z Peril on Gorgon, czyli pierwszego dodatku do RPG-a The Outer Worlds.

Materiał trwa jedenaście minut i opatrzony jest komentarzem głównej projektantki oraz scenarzystki dodatku - Carrie Patel. Możemy zobaczyć m.in. wnętrze baru oraz powierzchnię asteroidy Gorgon. Pokazano również nowy typ broni, pierwotnie opracowanej do eksterminacji szkodników. Z jednej strony ma ona urządzenie służące do przyciągania wrogów, a z drugiej ostrze z płomieni.

The Outer Worlds: Peril on Gorgon - gameplay z gamescom 2020 - ilustracja #1
Dodatek zadebiutuje w przyszłym miesiącu.

Gameplay zawiera również zapis krótkiej przygody. W niej wdowa zleca graczowi zadanie odnalezienia piersiówki jej zmarłego męża, który poświęcił się, aby ocalić żonę podczas ewakuacji z asteroidy. Przy okazji możemy posłuchać jednego z dzienników audio, które pomogą nam zrozumieć, co stało się z zaginionymi mieszkańcami Gorgon.

Przypomnijmy, że The Outer Worlds: Peril on Gorgon ukaże się 9 września tego roku na PC oraz konsolach Xbox One i PlayStation 4. W planach są również wydania na Nintendo Switch oraz Google Stadia, ale te zadebiutują później.

Przejście głównego wątku w dodatku ma zająć ok. 6-8 godzin, ale czas ten będzie można wydłużyć misjami pobocznymi. Będzie to rozszerzenie niesamodzielne, wymagające posiadania podstawowej wersji gry.

  1. Oficjalna strona gry
  2. Recenzja gry The Outer Worlds – RPG roku? Tak, ale 2012
  3. The Outer Worlds - poradnik do gry
  4. Wszystko o The Outer Worlds (data premiery, gameplay)

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej