Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS

nonoobs.pl - newsy i ciekawostki

Game Industry Trends 2012: Gabe Zichermann i Adrian Chmielarz wśród prelegentów konferencji
Game Industry Trends 2012: Gabe Zichermann i Adrian Chmielarz wśród prelegentów konferencji

Olek, 7 września 2012, 13:40

Za niespełna 10 dni rozpocznie się druga edycja branżowej konferencji Game Industry Trends, organizowanej przez firmę NoNoobs.pl. Gościem specjalnym imprezy będzie Gabe Zichermann, autor takich publikacji jak „Game Based Marketing” i „Gamification by design” oraz organizator pierwszego na świecie Gamification Summit.

Raport Game Industry Trends 2011 cz. IV - jaki wpływ mają gry wideo na życie graczy w Polsce?

Olek, 8 stycznia 2012, 18:50

96% polskich graczy grywa w domach, 79% preferuje rywalizację z komputerową Sztuczną Inteligencją, a 70% czerpie informacje grach z Internetu... Interaktywny Instytut Badań Rynkowych oraz firma Nonoobs ujawniają kolejne fakty związane z rynkiem gier wideo w naszym kraju.

Raport Game Industry Trends 2011 cz. III - kto w Polsce płaci za granie?

Olek, 7 stycznia 2012, 19:50

Opublikowane w Raporcie Game Industry Trends 2011 wyniki badania „Rynek elektronicznej rozrywki w Polsce”, przeprowadzonego przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych na zlecenie firmy Nonoobs.pl, ujawniają prawdę o polskich graczach. Tylko co trzeci z nas kiedykolwiek wydał pieniądze na zakup gry, abonament albo mikropłatność.

Raport Game Industry Trends 2011 cz. II – ile czasu spędzamy na graniu?

Olek, 6 stycznia 2012, 17:02

Ponad połowa polskich graczy sięga po gry wideo kilka razy w miesiącu lub kilka razy tygodniowo - wynika z badania „Rynek elektronicznej rozrywki w Polsce” przeprowadzonego przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych na zlecenie firmy Nonoobs.pl.

Raport Game Industry Trends 2011 cz. I – o polskich graczach statystycznie

Olek, 5 stycznia 2012, 13:17

Ilu jest graczy w Polsce? Kto w naszym kraju najchętniej sięga po gry wideo? Na jakich platformach sprzętowych najczęściej gramy? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań znaleźć można w opublikowanym niedawno Raporcie Game Industry Trends 2011 przygotowanym przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych na zlecenie firmy Nonoobs.pl.