GDC 2018 Ostatnie wiadomości

CS:GO – Valve używa ponad tysiąca procesorów do walki z oszustami

CS:GO – Valve używa ponad tysiąca procesorów do walki z oszustami

Firma Valve ujawniła garść szczegółów dotyczących VACnet - jednego z nowszych systemów mających ograniczyć liczbę oszustów w Counter-Strike: Global Offensive, zarządzanego przez sztuczną inteligencję. Programista John McDonald podzielił się informacjami na temat działania systemu oraz jego skuteczności, przy okazji zdradzając też, jakie zasoby są potrzebne do jego funkcjonowania.

gry

Jakub Błażewicz

26 marca 2018 13:20

CS:GO – Valve używa ponad tysiąca procesorów do walki z oszustami
Epic Games: cross-play pomiędzy PS4 i XOne „nieunikniony”

Epic Games: cross-play pomiędzy PS4 i XOne „nieunikniony”

Tim Sweeney podzielił się w czasie tegorocznej GDC kilkoma uwagami na temat przyszłości branży. Dotyczyły one głównie barier pomiędzy użytkownikami konsol PlayStation 4 i Xbox One, a także prognoz na temat rozwoju rynku mobilnego.

gry

Bartosz Świątek

26 marca 2018 09:46

Epic Games: cross-play pomiędzy PS4 i XOne „nieunikniony”
Remake System Shocka zadebiutuje dopiero w 2020 roku

Remake System Shocka zadebiutuje dopiero w 2020 roku

Podczas Game Developers Conference twórcy remake'u gry System Shock ze studia Night Dive podzielili się powodami, dla których ich projekt został chwilowo wstrzymany, i ujawnili, że premiera tytułu jest obecnie planowana na początek 2020 roku.

gry

Jakub Mirowski

24 marca 2018 15:08

Remake System Shocka zadebiutuje dopiero w 2020 roku
Na PC zmierza Steins;Gate 0 i Robotics;Notes

Na PC zmierza Steins;Gate 0 i Robotics;Notes

Na GDC firma Spike Chunsoft zasypała nas zapowiedziami anglojęzycznych wersji japońskich projektów (i nie tylko). Dowiedzieliśmy się, że na pecety zmierza przygodówka Steins;Gate 0 i survivalowe RPG Zanki Zero: Last Beginning od autorów serii Danganronpa, trwa tłumaczenie Steins;Gate Elite i Robotics;Notes na angielski, powstaje PixelJunk Monsters 2, a premiera 428: Shibuya Scramble na PS4 i PC uległa opóźnieniu.

gry

Adrian Werner

24 marca 2018 11:47

Na PC zmierza Steins;Gate 0 i Robotics;Notes
2017 był rekordowym rokiem platformy Steam

2017 był rekordowym rokiem platformy Steam

Serwis SteamSpy podzielił się na GDC zebranymi danymi nt. Steama w 2017 r. Za wygenerowanie 50% łącznego przychodu platformy w ubiegłym roku odpowiada zaledwie 0,5% oferowanych na niej gier. Był to zarazem najbardziej zyskowny rok w całej historii sklepu - łączny przychód wyniósł 4,3 miliarda dolarów. Zobaczyliśmy też listę najlepiej zarabiających gier - PUBG zdeklasował konkurencję, w tym Wiedźmina 3, który wylądował pięć lokat niżej.

gry

Karol Ryka

23 marca 2018 16:00

2017 był rekordowym rokiem platformy Steam
Nad Dragon Age 4 pracuje tylko „szkieletowy zespół”

Nad Dragon Age 4 pracuje tylko „szkieletowy zespół”

W czasie konferencji GDC 2018 Mike Laidlaw – niepracujący już w BioWare dyrektor generalny serii Dragon Age – przedstawił niezbyt ciekawy obraz procesu produkcyjnego czwartej części cyklu.

gry

Bartosz Świątek

23 marca 2018 12:42

Nad Dragon Age 4 pracuje tylko „szkieletowy zespół”
Fortnite Battle Royale powstało… w dwa miesiące?

Fortnite Battle Royale powstało… w dwa miesiące?

Podczas wystąpienia na GDC 2018 Ed Zobrist z Epic Games podzielił się paroma intrygującymi faktami związanymi z błyskawiczną premierą strzelanki Fortnite: Battle Royale. Sam tryb miał zostać stworzony w dwa miesiące, a najbardziej kluczową decyzję podjęto na dwa tygodnie przed debiutem.

gry

Krzysztof Sobiepan

23 marca 2018 11:44

Fortnite Battle Royale powstało… w dwa miesiące?
Zobacz technologię raytracingu w Metro Exodus

Zobacz technologię raytracingu w Metro Exodus

W czasie trwającej GDC 2018 firmy Nvidia i 4A Games zaprezentowały demo Metro Exodus korzystające z zapowiedzianej niedawno technologii Nvidia RTX Real-Time Ray Tracing.

gry

Bartosz Świątek

23 marca 2018 09:47

Zobacz technologię raytracingu w Metro Exodus
DayZ na Xboksie One działa w 50-60 klatkach na sekundę

DayZ na Xboksie One działa w 50-60 klatkach na sekundę

Podczas trwającej w San Francisco Game Developers Conference studio Bohemia Interactive zaprezentowało prasie wersję gry DayZ na Xboksa One i ujawniło parę szczegółów na jej temat. Potwierdziło też, że wersja na PS4 nadal jest w planach, a pecetowcy doczekają się wsparcia dla modów na etapie beta-testów.

gry

Jakub Mirowski

23 marca 2018 09:27

DayZ na Xboksie One działa w 50-60 klatkach na sekundę

Gwiezdne wojny i potęga raytracingu w nowym demie Unreal Engine

Głośna w ostatnich dniach technologia Real-Time Ray Tracing doczekała się zupełnie nowej prezentacji swoich możliwości. Jest nią opublikowane przez firmę Epic Games demo technologiczne silnika graficznego Unreal Engine, zaktualizowanego o API DirectX Raytracing.

Tech

Karol Ryka

22 marca 2018 14:13

Gwiezdne wojny i potęga raytracingu w nowym demie Unreal Engine
Oceanhorn 2 z nowym gameplayem

Oceanhorn 2 z nowym gameplayem

W czasie trwającego GDC 2018 firma Cornfox & Brothers podzieliła się ze światem fragmentem rozgrywki z tworzonej przez siebie przygodowej gry akcji inspirowanej cyklem Legend of Zelda – Oceanhorn 2: Knights of the Lost Realm.

gramynawynos.pl

Bartosz Świątek

22 marca 2018 13:26

Oceanhorn 2 z nowym gameplayem
Night in the Woods niezależną grą roku na IGF Awards

Night in the Woods niezależną grą roku na IGF Awards

Przyznano Independent Games Festival Awards. Największym zwycięzcą okazała się przygodówka Night in the Woods, zgarniając tytuł gry roku i statuetkę za najlepszą fabułę.

gry

Adrian Werner

22 marca 2018 11:59

Night in the Woods niezależną grą roku na IGF Awards
The Legend of Zelda Breath of the Wild zwycięzcą GDC Awards

The Legend of Zelda Breath of the Wild zwycięzcą GDC Awards

Przyznano Game Developers Choice Awards. Największym zwycięzcą okazało się The Legend of Zelda: Breath of the Wild. Natomiast polska strzelanka SUPERHOT VR uznana została za najlepszą produkcję dla wirtualnej rzeczywistości.

gry

Adrian Werner

22 marca 2018 08:59

The Legend of Zelda Breath of the Wild zwycięzcą GDC Awards
Futuremark pokazuje możliwości narzędzia DirectX Raytracing

Futuremark pokazuje możliwości narzędzia DirectX Raytracing

Futuremark – producent popularnych benchmarków 3DMark oraz PCMark - zaprezentował na obrazkach efekty działania narzędzia DirectX Raytracing, które stało się elementem API DirectX 12. Efekty są bardzo interesujące.

Tech

Amadeusz Cyganek

21 marca 2018 13:26

Futuremark pokazuje możliwości narzędzia DirectX Raytracing

AMD również wdraża wsparcie dla technologii raytracingu

Firma AMD zapowiedziała pełne wsparcie dla współpracujących biur deweloperskich oraz współudział przy tworzeniu nowego API Microsoftu – DirectX Raytracing.

Tech

Karol Ryka

20 marca 2018 18:55

AMD również wdraża wsparcie dla technologii raytracingu
Ataribox to od teraz Atari VCS - nowa platforma oficjalnie pokazana

Ataribox to od teraz Atari VCS - nowa platforma oficjalnie pokazana

Projekt znany kiedyś jako Ataribox doczekał się nowej nazwy. Zdaniem swoich twórców, Atari VCS ma stanowić pomost pomiędzy tym, co stare i nowoczesne.

Tech

Bartosz Świątek

20 marca 2018 13:28

Ataribox to od teraz Atari VCS - nowa platforma oficjalnie pokazana
Frostpunk - nowe scenariusze i wsparcie dla modyfikacji w planach twórców

Frostpunk - nowe scenariusze i wsparcie dla modyfikacji w planach twórców

Na tegorocznej Game Developers Conference obecny jest nasz rodzimy deweloper 11 bit studios wraz ze swoją najnowszą produkcją Frostpunk. Patryk Grzeszczuk podzielił się z serwisem Rock Paper Shotgun informacjami o planach rozwoju gry.

gry

Radosław Kowalczyk

20 marca 2018 12:28

Frostpunk - nowe scenariusze i wsparcie dla modyfikacji w planach twórców
Proxi nowym projektem Willa Wrighta - ojca SimCity i The Sims

Proxi nowym projektem Willa Wrighta - ojca SimCity i The Sims

Will Wright, czyli ojciec SimCity i The Sims, pracuje nad mobilną grą Proxi. W niej gracze mają tworzyć wirtualne światy z własnych wspomnień i w ten sposób kształtować sztuczną inteligencję, stanowiącą odbicie ich własnych osobowości.

gramynawynos.pl

Adrian Werner

20 marca 2018 11:21

Proxi nowym projektem Willa Wrighta - ojca SimCity i The Sims
Rewolucja w grafice? Nvidia wprowadza technologię raytracing

Rewolucja w grafice? Nvidia wprowadza technologię raytracing

Szykujcie się na nowe doznania graficzne – Nvidia zamierza wykorzystać znaną z kinematografii technikę raytracing, pozwalającą na bardziej realistyczne renderowanie w czasie rzeczywistym. Wiąże się to z wydaniem nowego API DirectX przez Microsoft.

Tech

Amadeusz Cyganek

20 marca 2018 08:48

Rewolucja w grafice? Nvidia wprowadza technologię raytracing
Microsoft zapowiedział nowe "indyki" na konsolę Xbox One

Microsoft zapowiedział nowe "indyki" na konsolę Xbox One

Przy okazji GDC firma Microsoft pochwaliła się, że na konsolę Xbox One zmierza kolejnych osiemnaście gier niezależnych, w tym 9 Monkeys of Shaolin, Apocalypse Cow, Thief of Thieves i Iris.Fall.

gry

Kamil Zwijacz

16 marca 2018 17:54

Microsoft zapowiedział nowe "indyki" na konsolę Xbox One

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl