Wcześniejsza premiera Baldur's Gate 3 zmusiła Davida Gaidera do przełożenia swojego najnowszego projektu. Na szczęście nowy termin debiutu gry opracowywanej przez byłego reżysera serii Dragon Age nie odbiega zbytnio od wcześniej zakładanego.
Sierpniowa premiera Baldur's Gate 3 będzie nie lada wydarzeniem w branży gier. Co jednak ciekawe, wcześniejsze ukazanie się RPG-a tworzonego przez Larian Studios wywołało reperkusje dla mniejszych deweloperów.
Jednym z nich jest studio Summerfall, które opóźniło premierę swojej produkcji, Stray Gods: The Roleplaying Musical, aby ta nie kolidowała z debiutem nowych Wrót Baldura.
Na szczęście produkcja ta, będąca połączeniem przygodówki i musicalu, ukaże się już tydzień po uprzednio planowej dacie, tj. 10 sierpnia (via Gematsu).
Chcemy, aby każdy miał wystarczająco dużo czasu na sprawdzenie Stray Gods w momencie premiery. Baldur's Gate III jest gorąco wyczekiwaną grą (przez nas również!), dlatego chcemy dać naszym fanom przestrzeń na celebrowanie Stray Gods.
Zapytacie pewnie, czym jest Stray Gods? To synteza interaktywnego musicalu, narracyjnej produkcji przygodowej i RPG-a. Na czele projektu stoi David Gaider, reżyser gier z serii Dragon Age.
Na koniec zaznaczę, że debiutujące 10 sierpnia Stray Gods: The Roleplaying Musical trafi na PC oraz konsole Switch, Xbox One, Xbox Series X/S, PS4 i PS5.
Gracze
Steam
4

Autor: Marcin Przała
Absolwent dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Papieskim Jana Pawła II w Krakowie. Grami interesuje się od najmłodszych lat, a szczególne miejsce w jego sercu zajmują Call of Duty 4: Modern Warfare i Dragon Age: Początek. Zamiłowanie do elektronicznej rozrywki sprawiło, że tematem jego pracy licencjackiej stało się zjawisko immersji. Dzisiaj przede wszystkim miłośnik soulslike'ów oraz klasycznych RPG-ów. Poza grami lubi literaturę z gatunku dark fantasy, a ponadto od wielu lat z zapartym tchem śledzi rozgrywki angielskiej Premier League, gdzie gra jego ukochany klub – Chelsea.