W tym artykule pochylamy się nad subskrypcją Strava Premium. Sprawdzamy, ile kosztuje w 2025 roku i co dostajemy w zamian, a także odpowiadamy na pytanie, czy warto za nią zapłacić.
Spis treści:
Strava niewątpliwie zasługuje na miano lidera wśród aplikacji sportowych. Oprócz darmowej wersji, wyposażonej w okrojony zestaw funkcji, oferuje ona dostęp do rozszerzonej, płatnej wersji. W tym artykule pochylamy się nad tą drugą, zwaną Stravą Premium lub po prostu subskrypcją Strava (ang. Strava Subscription) i sprawdzamy, ile kosztuje, a także co dostajemy w niej w zamian.
Korzystając z okazji, zachęcamy do zapoznania się z naszym pokrewnym tematycznie artykułem, w którym omówiliśmy aplikacje na rower.
W swej podstawowej wersji przeznaczonej dla indywidualnych użytkowników, Strava Premium jest dostępna w dwóch przedziałach cenowych.
Na tym nie koniec, gdyż Strava Premium jest dostępna również w dwóch innych wersjach.

Strava Premium zapewnia nam dostęp do szeregu funkcji, których albo próżno szukać w darmowej wersji tej aplikacji, albo są w niej obecne jedynie w okrojonej formie.
Pierwszą zmianą, którą odczujemy po przejściu na Stravę Premium, jest znaczne poszerzenie funkcjonalności segmentów. Mowa o odcinkach na pokonywanych przez nas trasach, na których inni użytkownicy opisywanej aplikacji mogą rywalizować o jak najlepsze wyniki. Subskrypcja Strava pozwala nam:

Ostatnią funkcją Stravy Premium jest możliwość planowania tras.

Strava Premium to płatna subskrypcja, jednak użytkownicy mogą sprawdzić ją za darmo w ramach 30-dniowego okresu próbnego.
Co prawda zanim rozpoczniemy okres próbny, konieczne będzie podanie danych do płatności, jednak w dowolnym momencie przed startem płatnej subskrypcji możliwe jest jej anulowanie.
Odpowiedź na to pytanie zależy od tego, jak podchodzimy do kwestii związanych ze sportem i na których funkcjach Stravy nam zależy.
Więcej:YouTube Premium po raz kolejny drożeje w Polsce. Dotyczy to jednak tylko jednego grona użytkowników
3

Autor: Krystian Pieniążek
Współpracę z GRYOnline.pl rozpoczął w sierpniu 2016 roku. Pomimo że Encyklopedia Gier od początku jest jego oczkiem w głowie, pojawia się również w Newsroomie, a także w dziale Publicystyki. Doświadczenie zawodowe zdobywał na łamach nieistniejącego już serwisu, w którym przepracował niemal trzy lata. Ukończył Kulturoznawstwo na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. Prowadzi własną firmę, biega, uprawia kolarstwo, kocha górskie wędrówki, jest fanem nu metalu, interesuje się kosmosem, a także oczywiście gra. Najlepiej czuje się w grach akcji z otwartym światem i RPG-ach, choć nie pogardzi dobrymi wyścigami czy strzelankami.