Firma Ubisoft ogłosiła, że w przyszłym tygodniu na PC trafi Starlink: Battle for Atlas, czyli gra akcji zainspirowana cyklem Skylanders, która zadebiutowała w zeszłym roku na konsolach. Równocześnie ukaże się aktualizacja z nową zawartością, a posiadacze Nintendo Switch otrzymają możliwość zakupu postaci z klasycznego cyklu Star Fox.

W zeszłym roku na konsolach zadebiutował Starlink: Battle for Atlas, czyli gra akcji oparta na spopularyzowanym przez serię Skylanders modelu łączenia wirtualnej rozgrywki z fizycznymi figurkami. Tego typu produkcje rzadko trafiają na PC, więc nie zdziwiliśmy się, że firma Ubisoft pominęła tę platformę. Ostatecznie wydawca zmienił jednak zdanie i ogłosił właśnie, że produkcja doczeka się wersji komputerowej.
Pecetowe wydanie Starlink: Battle for Atlas ukaże się 30 kwietnia tego roku. Zawierać ono będzie od razu najnowszą aktualizację edycji konsolowych, nazwaną Crimson Moon, która tego samego dnia trafi na Xboksa One, PlayStation 4 i Nintendo Switch. Patch rozbuduje zawartość całego świata gry, dodając m.in. nowe lokacje, misje fabularne, tygodniowe wyzwania, potyczki w gwiezdnym Koloseum oraz możliwość wzięcia udziału w nielegalnych wyścigach, w których będziemy mogli bawić się także w trybie podzielonego ekranu. Łatka wprowadzi również sieciowe rankingi oraz niedostępny wcześniej poziom trudności.
Darmowej zawartości towarzyszyć będą premiery nowych płatnych elementów, w tym zestawów broni, pilotów oraz statków. Użytkownicy Nintendo Switch otrzymają dodatkowo możliwość zakupu trzech nowych bohaterów z cyklu Star Fox.
Przypomnijmy, że Starlink: Battle for Atlas ukazał się 16 października zeszłego roku na PlayStation 4, Xboksa One i Nintendo Switch. Gra spotkała się z dosyć ciepłym przyjęciem. Wersja na PS4 posiada średnią ocen (według serwisu Metacritic) na poziomie 70%. W przypadku XONE jest to 80%, a Switch - 74%.
Warto na koniec wspomnieć, że autorzy udostępnili już wymagania sprzętowe pecetowej wersji gry.
Gracze
Steam
7

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.