Firma Electronic Arts rozpoczęła przyjmowanie zapisów na zamkniętą alfę pecetowej wersji gry Star Wars: Battlefront. Testy ruszą na początku lipca.
Aktualizacja: niestety okazało się, że do pierwszej zamkniętej alfy poszukiwani są wyłącznie mieszkańcy Stanów Zjednoczonych. W późniejszym terminie na pewno odbędą się testy, w których będą mogli wziąć udział także mieszkańcy innych krajów, ale na razie musimy uzbroić się w cierpliwość.
Po wyśmienitych pokazach na tegorocznych targach E3 wielu graczy zapewne ostrzy sobie zęby na Star Wars: Battlefront. Gra okazała się prezentować znacznie lepiej niż się tego spodziewaliśmy, więc z niecierpliwością wyczekujemy momentu, w którym będziemy mogli sami zagrać w ten tytuł i podobne odczucia ma zapewne wielu naszych czytelników. Teraz dowiedzieliśmy się, że 2 lipca ruszą zamknięte testy wersji pecetowej.
Udostępniona w nich zostanie wersja alfa gry i autorzy chcą przede wszystkim przeprowadzić kilka testów i eksperymentów mających określić stan techniczny projektu. Początkowo weźmie w nich udział niewielka liczba graczy i wybrani oni zostaną z osób, które dokonają rejestracji za pomocą specjalnego formularza.
Testy zorganizowane zostaną poprzez usługę Origins. Wydawca gry, czyli Electronic Arts, udostępnił minimalne wymagania sprzętowe, pokazujące jaka konfiguracja będzie potrzebna do komfortowej zabawy:
Oczywiście, warto tutaj podkreślić, że są to wymagania wersji alfa, przy której nie wykonano jeszcze odpowiedniej optymalizacji, więc ukończona gra zapewne nie będzie potrzebowała aż tak mocnej konfiguracji.
Nawet jeśli nie załapiecie się na testy alfa, to w przyszłości na pewno pojawi się wiele innych okazji do wypróbowania gry przed premierą. Dla firmy Electronic Arts priorytetem jest, aby Star Wars: Battlefront w dniu debiutu rynkowego oferowało wysoki poziom wykonania. Wydawca niedawno zapewnił, że autorzy otrzymają tyle czasu, ile będą potrzebowali i w razie konieczności produkcja zostanie opóźniona.
Przypomnijmy na koniec, że Star Wars: Battlefront zmierza na pecety i konsole Xbox One oraz Playstation 4. Premiera zaplanowana została na listopad tego roku.
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.