Star Wars: Battlefront - amerykańskie zamknięte testy wersji pecetowej ruszą 2 lipca
Firma Electronic Arts rozpoczęła przyjmowanie zapisów na zamkniętą alfę pecetowej wersji gry Star Wars: Battlefront. Testy ruszą na początku lipca.
Aktualizacja: niestety okazało się, że do pierwszej zamkniętej alfy poszukiwani są wyłącznie mieszkańcy Stanów Zjednoczonych. W późniejszym terminie na pewno odbędą się testy, w których będą mogli wziąć udział także mieszkańcy innych krajów, ale na razie musimy uzbroić się w cierpliwość.
Po wyśmienitych pokazach na tegorocznych targach E3 wielu graczy zapewne ostrzy sobie zęby na Star Wars: Battlefront. Gra okazała się prezentować znacznie lepiej niż się tego spodziewaliśmy, więc z niecierpliwością wyczekujemy momentu, w którym będziemy mogli sami zagrać w ten tytuł i podobne odczucia ma zapewne wielu naszych czytelników. Teraz dowiedzieliśmy się, że 2 lipca ruszą zamknięte testy wersji pecetowej.
Udostępniona w nich zostanie wersja alfa gry i autorzy chcą przede wszystkim przeprowadzić kilka testów i eksperymentów mających określić stan techniczny projektu. Początkowo weźmie w nich udział niewielka liczba graczy i wybrani oni zostaną z osób, które dokonają rejestracji za pomocą specjalnego formularza.
Testy zorganizowane zostaną poprzez usługę Origins. Wydawca gry, czyli Electronic Arts, udostępnił minimalne wymagania sprzętowe, pokazujące jaka konfiguracja będzie potrzebna do komfortowej zabawy:
Minimalne wymagania sprzętowe
- Procesor: Quad Core (np. Intel Core i5-2300 2.8 GHz, AMD Phenom II x4 955 3.2 GHz lub AMD FX-8350 4.0 GHz)
- Pamięć RAM: 6 GB
- System operacyjny: 64-bitowe Windows 7 SP1 lub Windows 8/8.1
- Karta grafiki: z 2 GB pamięci (Nvidia GeForce GTX 680 lub AMD Radeon HD 7970)
Oczywiście, warto tutaj podkreślić, że są to wymagania wersji alfa, przy której nie wykonano jeszcze odpowiedniej optymalizacji, więc ukończona gra zapewne nie będzie potrzebowała aż tak mocnej konfiguracji.
Nawet jeśli nie załapiecie się na testy alfa, to w przyszłości na pewno pojawi się wiele innych okazji do wypróbowania gry przed premierą. Dla firmy Electronic Arts priorytetem jest, aby Star Wars: Battlefront w dniu debiutu rynkowego oferowało wysoki poziom wykonania. Wydawca niedawno zapewnił, że autorzy otrzymają tyle czasu, ile będą potrzebowali i w razie konieczności produkcja zostanie opóźniona.
Przypomnijmy na koniec, że Star Wars: Battlefront zmierza na pecety i konsole Xbox One oraz Playstation 4. Premiera zaplanowana została na listopad tego roku.
- Zapowiedź gry Star Wars: Battlefront
- Kompendium wiedzy o grze Star Wars: Battlefront
- Oficjalna strona internetowa gry Star Wars: Battlefront
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
Komentarze czytelników
zanonimizowany927757 Generał
Gtx 680 w minimalnych. No chyba nie!
zanonimizowany1021464 Legionista
To już sobie pograłem... dwa razy większe wymagania niż mam sprzęt.
laki2217 Generał
To są wymagania wersji alfa, więc se nie dziwie. Jednak jak takie pozostaną do pełnej to kiepsko będzie.
zanonimizowany1074579 Pretorianin
Ludzie skończcie panikować to wersja alfa która optymalizacje kodu miala ledwo liźniętą by działało to w miare ok i można było potestować i wyłapać bugi a nie dostawać spazmów przy grafice i fpsach, pewnie te wymagania zmienią dopisek na rekomendowane przy premierze gry w listopadzie.
UP Wątpię, akurat EA nawet dobrze optymalizuje gry co pokazuje BF 4 i BF Hardline, no z bugami to trochę gorzej :D.
Laston Generał
Kurde ale mój sprzęt się łapie, to mógłbym potestować :/