Sean Tracy, dyrektor techniczny zajmujący się silnikiem produkcji, wyjawił, że wymagania sprzętowe pełnej wersji gry Star Citizen nie będą niższe niż te, które znamy obecnie. Oznacza to, że do zabawy potrzebować będziemy minimum 8 GB pamięci RAM, czterordzeniowego procesora i karty graficznej obsługującej biblioteki DirectX 11.
gry
Kamil Zwijacz
14 listopada 2014
Czytaj Więcej
Gra która wyjdzie za, co najmniej, dwa lata i ma z założenia być zasobożerna będzie wymagać 8GB RAMU - news jak szlag...
A za 2 lata okaze sie ze grafika jest słaba i mogli zrobić wiecej i lepiej bo każdy ma 16 gb ramu za 100 zł:d
Tylko że pamięć Ram nie ma nic wspólnego z grafiką...
Sorki, oczywiście macie rację, że news był bez sensu, bo chodziło rzecz jasna o to, że pełna wersja potrzebować będzie minimum 8GB. Dzięki za zwrócenie uwagi, już jest poprawione.
Nawet jeśli by te wszystkie "symulatory kosmiczne" złączyć razem to i tak nie przebiją Kerbali ;)
Za mało narzekania pod newsem o Star Citizen'ie. Coś ludzie nie w sosie dzisiaj.
Pff, może gdyby to wychodziło jutro to bym się przejął, ale w 2016 to raczej mniej niż 16 GB nie będę miał więc...
@up -> Albo są zbyt zajęci narzekanie na Assassin's Creed Unity, że nie mają czasu na Star Citizen. ;)
Ej, nie śmiejcie się z zelotów Robertsa. Ich jedyna rozrywka to tropienie narzekających, bo ani kasy, ani gry...
Narzekacze po prostu lubia martwic sie o nie swoje pieniadze... ;p
Yhym, tak jak Cod:G wymagał 6GB.
Ale spokojnie, do premiery (tj. 2017 rok) zaopatrzymy się w dodatkowe 64GB RAMu i będzie cacy.
Tu przynajmniej jest pewność, że te 8gb jest potrzebne, a nie jakiś marny port z konsoli czy wyplenianie ramu 0xFFFFFF co by gimby w menedżerze widziały, że najnowszy COD żre 6gb no to znaczy potrzebuje ha ha
Teraz blokada na 2 rdzenie się nie udała to za rok, specjalniy dodatkowy watkę z pustą pętlą 100% użycia cpu...
Ale na serio coś bardzo niskie te wymagania co do vram, tylko 1gb.
Ciekawe ile będzie bugów i jak kiepska optymalizacja.
Obecnie słabo sobie radzą z napisaniem gry na 2 rdzenie. Jak zaczną próbować wykorzystać 4 rdzenie to wyjdzie kupa:D
Już widzę za 2 lata te wymagania: 16 gb ramu, procek 4 rdzenie jakiś nowszy. Grafika 2 gb minimum. Dlaczego? Bo za 2 lata każdy będzie miał 24 gb ramu, 8 rdzeniowy proc i karty 4 gb.
No chyba że mowa o cebulakach co mają słabego amd 4 rdzeniowego albo i3 i chcą grać w najnowsze gry i są oburzeni że nie śmigają:D
jaalboja [20]
Ciekawe ile będzie bugów i jak kiepska optymalizacja.
Na pewno sporo mniej niż w produktach niby poważnych firm tworzących gry, ubi, ea...
Ja już od ponad roku mam 8gb ram za 2 to może będę miał nowy sprzęt i 16 albo 32 :)
Gra ma wyjsc w 2016r. wiec 16gb ramu moze byc wtedy juz standardem...
Jest tylko jeden warunek takich wymagań - ta gra KIEDYŚ musi wyjść, a to takie pewne już nie jest. (biorąc pod uwagę jak wygląda proces produkcji)