Squadron 42 nie pojawi się na CitizenConie. Fani wpadli w panikę, a deweloper musiał się gorączkowo tłumaczyć
A tak szczerze to dlaczego to tyle trwa? Co im tam zajmuje najwięcej czasu w tym Squadron 42? 5 ludzi nad tym pracuje czy jak?
https://www.youtube.com/watch?v=VppjX4to9s4
Ten trailer ma już 6 lat...
Po prostu kasa i ludzie pracujący nad SQ42 zostali przekierowani do pracy nad modułem online, który okazał się kurą znoszącą złote jajka.
A dlaczego w lokalnym kosciele przez ostatnie 15 lat zbierali na cieknacy dach i do dzisiaj nie zebrali? Bo chodzi o to aby robić a nie zrobić, zbierać a nie zebrać. Po prostu kosza frajerow na kase.
"Ten zespół pracuje na pełnych obrotach. Wyznaczyliśmy sobie granicę, mówiąc o roku 2026. Nie wiem, czy nam się uda, ale wiem, że zrobimy wszystko, co w naszej mocy, aby tak się stało. To uwzględnia niepoświęcanie czasu na rozpraszające uwagę wydarzenia takie, jak CitizenCon. Dlatego w tym roku nie organizujemy większej imprezy, tylko mniejszą, bardziej skoncentrowaną.
Żadnej wzmianki o Squadron 42. Ani daty premiery, ani żadnych innych informacji. Pozwalamy tym ludziom skupić się na pracy."
Korpotłumacz:
Mamy tyle roboty, że nie wiemy nawet od czego zacząć. Szefostwo naciska, a my jesteśmy przerażeni bo nie wiemy co robić. Nic Wam nie pokażemy bo nic nowego nie mamy.
Śledzę SC i AoC od wielu lat, w przypadku pierwszej tez kilka razy testowałem podczas darmowych weekendów, zdążyłem zmienić kompa, a gra nadal działa tragicznie i jest uboga w kontent, w przypadku AoC zatrudnili więcej ludzi i prace przyśpieszyły, natomiast co zrobił clound imperium games? zapowiedzieli squardon!! Nie kończąc poprzedniego projektu zapowiedzieli kolejny xdd btw ciekawe ile prezesi w tym roku spędzili czasu na wakacjach :)
Czemu miałby ktoś panikować w końcu w 2026 robercik po raz KOLEJNY przełoży premierę na kolejne 2 lata używając jakiejś wymówki. Pamiętajcie, kupujcie stateczki, bo może i więcej zarabiają, ale magicznie koszty produkcji mają jeszcze większe niż zyski.
Zakładając hipotetycznie, że moduł SP wyjdzie w 2026, to na 99% będzie to niezoptymalizowany bubel z masą błędów, co będzie jeszcze bardziej śmieszne, patrząc na to, od ilu lat jest gra w produkcji. Potem kolejne 10 lat poprawek i będzie można pograć XD
Jak by nie patrzeć premiera Squadron 42 ma już 9 lat opóźnienia. Pierwsza zapowiedziana premiera miała miejsce w 2016 roku. Druga 10 lat później. Trzecia zapowiedź premiery Squadron 42 będzie miała 20 lat obsuwy. A prawda jest taka że ta gra nigdy nie powstanie. To był tylko wabik na tych co czekają na kampanie singlową.
jedyną możliwością wydania czegokolwiek jest pojawienie się konkurencji
Tu wychodzi znowu problem z zarządzaniem i stworzeniem gry ostatecznej. Ludzie pakują spore pieniądze w grę, która jest już jedną wielką obietnicą. Squadron 42 kolejnym projektem, który nie wiadomo w jakim jest stanie tak na prawdę. Mówi się o 2026 a czuje, że nawet 2030 rok to będzie za mało. Nie z dziwie się nawet, jak u nich jest taki bajzel projektowy, że sami już się gubią w tym.