Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 5 grudnia 2014, 12:32

autor: Góral

Space Hulk: Ascension wkrótce otrzyma dodatek Imperial Fists

Twórcy turowej gry strategicznej Space Hulk: Ascension ujawnili, ze w grudniu produkcja zostanie wzbogacona m.in. o 15 nowych misji fabularnych, które pojawią się wraz z pierwszym dodatkiem Imperial Fists.

Space Hulk: Ascension w skrócie:
  • Gatunek: turowa gra strategiczna
  • Deweloper: Full Control
  • Platformy sprzętowe: komputery PC
  • Data premiery: 12 listopada 2014 roku

W połowie listopada do cyfrowej dystrybucji trafiła kolejna gra studia Full Control - Space Hulk: Ascension. Tytuł może pochwalić się trzema kampaniami, podzielonymi w sumie na ponad sto misji. Jednak to nie wszystko, co przygotowali deweloperzy, którzy zapowiedzieli już pierwsze rozszerzenie produkcji. Imperial Fists, bo tak nazwano dodatek, zaoferuje 15 kolejnych zadań fabularnych, w których będziemy musieli powstrzymać Genokrady przed przedarciem się przez naszą linię obrony. Podczas starć wykorzystamy nowe, potężne wieżyczki Tarantula, które znakomicie radzą sobie z większymi grupami przeciwników. Wszystko to uzupełnione zostanie przez 20 szybkich misji. Nie zdradzono ceny dodatku, ani też dokładnej daty premiery – wiadomo jedynie, że tytuł ukaże się jeszcze w tym miesiącu.

W Space Hulk: Ascension kierujemy Kosmicznymi Marines. - Space Hulk: Ascension wkrótce otrzyma dodatek Imperial Fists - wiadomość - 2014-12-05
W Space Hulk: Ascension kierujemy Kosmicznymi Marines.

Space Hulk: Ascension wkrótce otrzyma dodatek Imperial Fists - ilustracja #2Space Hulk: Ascension to nowa odsłona serii zapoczątkowanej w 2013 roku grą Space Hulk. Tytuł jest adaptacją gry stołowej z 1989 roku, wypuszczonej nakładem firmy Games Workshop i opowiada o zmaganiach Kosmicznych Marines ze strasznymi Genokradami.

Pierwsza odsłona może i nie rzuciła graczy na kolana, ale okazała się całkiem przyzwoitą produkcją. Druga część opiera się na tych samych zasadach i mechanice zabawy, ale twórcy zatroszczyli się m.in. o większe możliwości zarządzania podwładnymi i ich personalizację. Ulepszono także system rozwoju postaci, dodano nowych przeciwników i nie tylko.