Songs of Conquest dostało pierwszy patch
W trzy dni od premiery we wczesnym dostępie Songs of Conquest otrzymało pierwszy patch. Wprowadza on poprawki w gameplayu i interfejsie gry. Twórcy udostępnili również otwartą wersję beta produkcji.

Wydana trzy dni temu we wczesnym dostępie strategia turowa Songs of Conquest otrzymała dziś pierwszy patch. Aktualizacja 0.75.3 wprowadza szereg poprawek do rozgrywki. Modyfikuje również interfejs, by był bardziej przejrzysty i intuicyjny. Z pełną listą zmian możecie zapoznać się tutaj – najważniejsze znajdziecie zaś na zamieszczonej poniżej liście.
Ponadto studio Lavapotion udostępniło otwartą wersję beta gry (ang. branch – dosł. „gałąź”), na której będzie testować kolejne patche przed ich oficjalnym wydaniem. Jeśli chcecie sprawdzać je tak szybko, jak to możliwe, i nie straszna Wam ich niestabilność, możecie pobrać ową wersję, klikając prawym przyciskiem myszy na Songs of Conquest w swojej kolekcji na Steamie, przechodząc do „Właściwości”, a następnie otwierając zakładkę „Beta”. Tam z rozwijanego menu należy wybrać „Public Test Realm”.
Patch 0.75.3 do Songs of Conquest – najważniejsze zmiany
- Autozapisy tworzą się teraz poprawnie po ukończeniu mapy kampanii. Umożliwiono również późniejsze wczytanie jej.
- AI wyposaża się w najmocniejsze posiadane artefakty.
- Bitwa będzie kontynuowana, nawet jeśli obecny oddział zginął od ataku zainicjowanego przez Ślepą nienawiść (ang. Blind Hatred).
- Wprowadzono poprawki gramatyczne w dialogach.
- Dostosowano komunikaty samouczków tak, by było jasne, że niektóre z nich mają po kilka stron, które można zmieniać za pomocą przycisków.
- Paski zdrowia mają teraz kolor zielony, a nie taki, jaki wybrano drużynie.
- Dodano znaczniki aktualnego i całkowitego ruchu jednostek.
Songs of Conquest zbiera bardzo pozytywne opinie wśród graczy na Steamie. Więcej o grze dowiesz się z poniższego artykułu Przemka Dygasa:

GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
Komentarze czytelników
Bieniu05 Generał

Carlito78 Konsul
Zgadzam się. Przyjemność z operowania grą w CP jest żadna. Ani to wygodne ani ładne. Nawet jeśli podoba się fabuła, to odrzuca mnie ten cały interfejs i ekran rozwoju postaci. Teraz gram w Wasteland 3 i poza fajna fabułą i walką, to korzystanie ze wszystkiego co gra oferuje jest przyjemnością. I przejrzyste i dogodne. Takie jak powinno być. Nie wiem dlaczego w CP poszli w taki prymitywizm, jeśli w Wiedźminie 3 było to dobrze zrobione
grabeck666 Senator
Gierka jak na early access i tak wygląda i działa świetnie. Jak bym nie wiedział, że to EA to nie wiem czy bym pomyślał, że to EA, niestety ale dzisiejsze czasy mnie przyzwyczaiły do ujowego standardu na premiery wersji 1.0 a ta spokojnie mogłaby za taką uchodzić co się chwali.
zanonimizowany1370352 Pretorianin
Twoje przykłady to idealne pomysły by ułatwić granie, przyśpieszyć granie i przez brak durnego tooltipu nie stracić gracza bo się zdenerwuje np zrobi missclick trzy razy, przegra grę, wyłączy na dzień i może a może nie wróci następnego dnia. Kurcze :D zaskakuje mnie to. Artyści wymyślają zazwyczaj te menusy i inne rzeczy i potem jest jak jest, bo ktoś pomyślał że coś będzie fajnie, np RDR2 co mnie uderzyło to restart misji schowany za trzema kliknięciami!!! o0