Songs of Conquest dostało pierwszy patch

W trzy dni od premiery we wczesnym dostępie Songs of Conquest otrzymało pierwszy patch. Wprowadza on poprawki w gameplayu i interfejsie gry. Twórcy udostępnili również otwartą wersję beta produkcji.

Hubert Śledziewski

Songs of Conquest dostało pierwszy patch.
Songs of Conquest dostało pierwszy patch.

Wydana trzy dni temu we wczesnym dostępie strategia turowa Songs of Conquest otrzymała dziś pierwszy patch. Aktualizacja 0.75.3 wprowadza szereg poprawek do rozgrywki. Modyfikuje również interfejs, by był bardziej przejrzysty i intuicyjny. Z pełną listą zmian możecie zapoznać się tutaj – najważniejsze znajdziecie zaś na zamieszczonej poniżej liście.

Ponadto studio Lavapotion udostępniło otwartą wersję beta gry (ang. branch – dosł. „gałąź”), na której będzie testować kolejne patche przed ich oficjalnym wydaniem. Jeśli chcecie sprawdzać je tak szybko, jak to możliwe, i nie straszna Wam ich niestabilność, możecie pobrać ową wersję, klikając prawym przyciskiem myszy na Songs of Conquest w swojej kolekcji na Steamie, przechodząc do „Właściwości”, a następnie otwierając zakładkę „Beta”. Tam z rozwijanego menu należy wybrać „Public Test Realm”.

Patch 0.75.3 do Songs of Conquest – najważniejsze zmiany

  • Autozapisy tworzą się teraz poprawnie po ukończeniu mapy kampanii. Umożliwiono również późniejsze wczytanie jej.
  • AI wyposaża się w najmocniejsze posiadane artefakty.
  • Bitwa będzie kontynuowana, nawet jeśli obecny oddział zginął od ataku zainicjowanego przez Ślepą nienawiść (ang. Blind Hatred).
  • Wprowadzono poprawki gramatyczne w dialogach.
  • Dostosowano komunikaty samouczków tak, by było jasne, że niektóre z nich mają po kilka stron, które można zmieniać za pomocą przycisków.
  • Paski zdrowia mają teraz kolor zielony, a nie taki, jaki wybrano drużynie.
  • Dodano znaczniki aktualnego i całkowitego ruchu jednostek.

Songs of Conquest zbiera bardzo pozytywne opinie wśród graczy na Steamie. Więcej o grze dowiesz się z poniższego artykułu Przemka Dygasa:

Songs of Conquest

Songs of Conquest

PC PlayStation Xbox Mobile Nintendo
po premierze

Data wydania: 20 maja 2024

Informacje o Grze
8.1

GRYOnline

6.8

Gracze

8.6

Steam

8.2

OpenCritic

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

29

Hubert Śledziewski

Autor: Hubert Śledziewski

Zawodowo pisze od 2016 roku. Z GRYOnline.pl związał się pięć lat później – choć zna serwis, odkąd ma dostęp do Internetu – by połączyć zamiłowanie do słowa i gier. Zajmuje się głównie newsami i publicystyką. Z wykształcenia socjolog, z pasji gracz. Przygodę z gamingiem rozpoczął w wieku czterech lat – od Pegasusa. Obecnie preferuje PC i wymagające RPG-i, lecz nie stroni ani od konsol, ani od innych gatunków. Kiedy nie gra i nie pisze, najchętniej czyta, ogląda seriale (rzadziej filmy) i mecze Premier League, słucha ciężkiej muzyki, a także spaceruje z psem. Niemal bezkrytycznie kocha twórczość Stephena Kinga. Nie porzuca planów pójścia w jego ślady. Pierwsze „dokonania literackie” trzyma jednak zamknięte głęboko w szufladzie.

Kalendarz Wiadomości

maj
Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne
2022-05-14
17:46

grabeck666 Senator

lol.

Komentarz: grabeck666
2022-05-14
10:02

Bieniu05 Generał

Bieniu05

grabeck666 to jak gra wyglada nigdy raczej sie nie zmienia czy to alpha wersja czy nie wiadomo co nigdy nie bedzie calego silnika gry zmienial wiec takie gadanie jest bezsesnsu ze niby jakas gra bedzie wygladac inaczej w wersji finalnej marzenia scietej glowy dla wiekszosci gier. Wiec nie wiem skad sie wziely te urojone stwierdzenia duzej czesci ludzi ze cokolwiek sie zmienili z alphy na oficjalnym wydaniu skad sie to nwzielo nie wiem ludzie wszystko łykają

Komentarz: Bieniu05
2022-05-14
06:52

Carlito78 Konsul

Zgadzam się. Przyjemność z operowania grą w CP jest żadna. Ani to wygodne ani ładne. Nawet jeśli podoba się fabuła, to odrzuca mnie ten cały interfejs i ekran rozwoju postaci. Teraz gram w Wasteland 3 i poza fajna fabułą i walką, to korzystanie ze wszystkiego co gra oferuje jest przyjemnością. I przejrzyste i dogodne. Takie jak powinno być. Nie wiem dlaczego w CP poszli w taki prymitywizm, jeśli w Wiedźminie 3 było to dobrze zrobione

Komentarz: Carlito78
2022-05-14
00:21

grabeck666 Senator

Gierka jak na early access i tak wygląda i działa świetnie. Jak bym nie wiedział, że to EA to nie wiem czy bym pomyślał, że to EA, niestety ale dzisiejsze czasy mnie przyzwyczaiły do ujowego standardu na premiery wersji 1.0 a ta spokojnie mogłaby za taką uchodzić co się chwali.

Komentarz: grabeck666
2022-05-13
19:44

zanonimizowany1370352 Pretorianin

grabeck666 gamedev nie słynie z dobrego UX :P zawsze mnie zaskakuje tragiczność designu np menu głównego w wielu grach, brak pomyślunku jak uprzyjemnić korzystanie z gry - weźmy takiego CP2077 - kij z bugami. Craftowanie po jednym itemie na release gry XD no tragedia. Czy tam chociaż ktoś się przejmuje tym jak się korzysta z gry - a nie samym gameplayem, historią, grafiką, muzyką? Czemu UX zawsze zostaje zrzucony na - wypadek przy pracy - jak wyjdzie to spoko, jak nie to olać.
Twoje przykłady to idealne pomysły by ułatwić granie, przyśpieszyć granie i przez brak durnego tooltipu nie stracić gracza bo się zdenerwuje np zrobi missclick trzy razy, przegra grę, wyłączy na dzień i może a może nie wróci następnego dnia. Kurcze :D zaskakuje mnie to. Artyści wymyślają zazwyczaj te menusy i inne rzeczy i potem jest jak jest, bo ktoś pomyślał że coś będzie fajnie, np RDR2 co mnie uderzyło to restart misji schowany za trzema kliknięciami!!! o0

Komentarz: zanonimizowany1370352

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl