Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 7 lutego 2012, 08:45

autor: Mateusz Kądziołka

Smuggler Gunslinger – drzewo Saboteur

Opis talentów z drzewa Saboteur dla Smuggler Gunslinger.

Smuggler Gunslinger – drzewo Saboteur - ilustracja #1

Drzewo Saboteur

Pierwszy poziom:

Saboteur’s Utility Belt (2 pkt.) – redukuje cooldown Flash Granade o 7,5 s/pkt, a Thermal Granade o 1,5 s/pkt.

Bravado (2 pkt.) – zwiększa maksymalną ilość energii o 5/pkt.

Streetwise (3 pkt.) – zwiększa Cunning o 3%/pkt.

Drugi poziom:

Independent Anarchy (3 pkt.) – zwiększa obrażenia zadane przez Sabotage Charge i wszystkie efekty AOE o 5%/pkt.

Cool Under Pressure (2 pkt.) – Cool Head leczy gracza za 3%/pkt jego maksymalnych punktów życia przez 3 s.

Hot Pursuit (2 pkt.) – gracz ma 50%/pkt szansy, aby zdobyć buff Hot Pursuit przy wychodzeniu zza zasłony. Pozwala on użyć Charged Burst w każdej sytuacji.

Underworld Hardships (2 pkt.) – zwiększa Endurance o 2%/pkt.

Trzeci poziom:

Contingency Charges (2 pkt.) – po detonacji, Sabotage Charge zostawia 1/pkt ładunek Contingency Charges, który wybucha po uderzeniu pociskiem blastera, zadając przeciwnikowi obrażenia kinetyczne. Contingency Charges nie mogą być detonowane częściej niż raz na 1,5 s.

Dealer’s Discount (2 pkt.) – redukuje koszt Sabotage Charge, Shock Charge i Incendiary Granade o 2/pkt.

Shock Charge (1 pkt) – postać gracza rzuca urządzenie, które przyczepia się do celu i zadaje mu obrażenia przez 18 s.

Sapping Charge (2 pkt.) – Shock Charge redukuje prędkość poruszania się celu o 15%/pkt.

Czwarty poziom:

Insurrection (1 pkt) – zwiększa liczbę Contingency Charges pozostawianą przez Sabotage Charge o 1. Dodatkowo, gdy Contingency Charges wybuchają, postać gracza odzyskuje 5 punktów energii.

Pandemonium (2 pkt.) – aktywowanie Pulse Detonator ma 50%/pkt szansy, by sprawić, że następny Charged Burst aktywuje się natychmiast.

Arsonist (2 pkt.) – zwiększa obrażenia krytyczne zadawane przez AOE o 15%/pkt.

Piąty poziom:

Sieze the Moment (2 pkt.) – po aktywowaniu Sabotage, koszt użycia następnego Sabotage Charge lub Incendiary Granade spada o 50%/pkt.

Sabotage (1 pkt) – detonuje aktywny Shock Charge, zadając przeciwnikowi obrażenia kinetyczne. Dodatkowo, natychmiastowo kończy cooldown Cool Head i Defense Screen.

Hotwired Defenses (2 pkt.) – zwiększa ilość zaabsorbowanych przez Defense Screen obrażeń o 15%.

Szósty poziom:

Riot Screen (2 pkt.) – redukuje obrażenia otrzymywane w czasie ukrywania się za przeszkodą o 3%/pkt. Redukuje także cooldown Scrambling Field o 15 s/pkt.

Blazing Speed (3 pkt.) – Speed Shot ma 33,34%/pkt szansy na zadanie dodatkowych obrażeń przez 4 s. Efekt kumuluje się do 4 razy.

Siódmy poziom:

Incendiary Granade (1 pkt) – postać gracza rzuca urządzeniem, które wybuchając podpala teren i zadaje maksymalnie 3 celom obrażenia typu elemental przez 18 s.