SkyShowtime też wprowadzi reklamy. Wiemy, kiedy nowa subskrypcja wejdzie w życie

SkyShowtime idzie śladem Netfliksa i zapowiada wprowadzenie nowej taryfy dla swoich użytkowników. Subskrypcja z reklamami ma iść w parze z korzystniejszą ceną.

filmomaniak.pl

Pamela Jakiel

SkyShowtime też wprowadzi reklamy. Wiemy, kiedy nowa subskrypcja wejdzie w życie, źródło grafiki: SkyShowtime, materiały prasowe.
SkyShowtime też wprowadzi reklamy. Wiemy, kiedy nowa subskrypcja wejdzie w życie Źródło: SkyShowtime, materiały prasowe.

Czasy, kiedy platformy streamingowe były wolne od reklam, wydają się powoli kończyć. Po tym, jak Netflix w niektórych krajach zdecydował się na wprowadzenie subskrypcji z reklamami, w ślad za nim ruszyły inne platformy. SkyShowtime właśnie zapowiedziało, że planuje podobny krok, ale nowa taryfa nie będzie dotyczyć jedynie wybranych krajów, a wszystkich.

Nowy plan taryfowy wejdzie w życie 23 kwietnia 2024 roku. To wtedy SkyShowtime umożliwi swoim – w tym polskim – użytkownikom wybór subskrypcji z reklamami. Zostanie ona nazwana jako Standard i będzie najtańszą opcją. Aktualny plan taryfowy Standard – pozbawiony reklam – zmieni nazwę na Standard Plus.

Co ciekawe, opcja z reklamami okaże się korzystniejsza cenowo i będzie kosztować 19,99 zł. Teraz za standardową subskrypcję trzeba zapłacić 24,99 zł. Posunięcie serwisu wydaje się więc dobrym pomysłem, bo oznacza pojawienie się nowej, tańszej opcji z reklamami i nie wiąże się z podniesieniem cen pozostałych taryf. Nic chyba tak nie irytuje użytkowników platform streamingowych jak nagła zmiana warunków subskrypcji na gorsze i SkyShowtime wydaje się to rozumieć.

W ramach nowej taryfy będziemy mogli zobaczyć wszystkie dostępne na platformie produkcje. Przypomnijmy, że SkyShowtime jako jedyne oferuje obecnie prequele serialu Yellowstone – 1883 i 1923. W serwisie znajdziemy także inne serie Taylora Sheridana (Special Ops: Lioness, Tulsa King) oraz produkcje należące do franczyzy Star Trek.

Podobało się?

2

Pamela Jakiel

Autor: Pamela Jakiel

Redaktorka działu filmowego Gry-Online od kwietnia 2023 roku. Absolwentka filmoznawstwa i MISH Uniwersytetu Jagiellońskiego. Miłośniczka dzieł Romana Polańskiego, Terrence’a Malicka i Alfreda Hitchcocka. Woli gnozę od grozy, dramaty od komedii, Junga od Freuda. Tęskni za elegancją kina klasycznego i wciąż wraca do Bulwaru Zachodzącego Słońca. W muzeach tropi obrazy symbolistów, a świat przemierza gravelem. Uwielbia jamniki.

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum inne
2024-02-16
15:53

Ecko09 Centurion

A co z tymi, którzy płacą 12,50 za suba?

Komentarz: Ecko09
2024-02-16
16:29

sabaru Senator

Tylko czekać jak zaraz będą wprowadzane kolejne podwyżki i dodatkowe opłaty bo przecież to się opłaca.

Komentarz: sabaru
2024-02-16
17:07

Wronski Senator

Wronski
😂

SkyShowtime też wprowadzi reklamy.

No to za co ja place, za reklamy?

Komentarz: Wronski
2024-02-16
17:13

Rumcykcyk Legend

Rumcykcyk

Nic i tak nie przebije kina Multikino. Płacisz za bilet, wchodzisz, gasną światła wybiła godzina seansu, a tu jeb 30 min reklam :D byłem raz i podziękował. Film miał trwać 90 min i równe 2h zeszło.

Komentarz: Rumcykcyk
2024-02-16
17:30

PorTiLLo Pretorianin

PorTiLLo

Mogliby najpierw zadbac o 4k i dolby atmos. Wstyd zeby w 2024 roku miec tak niska rozdzielczosc na platformie streamingowej.

Komentarz: PorTiLLo

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl